Tessali

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Therese - 19 november 2010 10:35

Förut så bloggade jag på metrobloggen :) det var faktiskt Tuula som tipsade om den sidan & det var även hon som fick mig intressarad till att börja blogga! Jag är dig evigt tacksam! För det är verkligen jätte kul att blogga. Dock så har jag en ur dålig fantasi om vad jag ska blogga om! Just nu skriver jag om mitt liv, mina tankar och vad jag gör om dagarna. Vilket inte är så intressant alla gånger. 


Så därför tänkte jag gå in på min gamla blogg som jag hade på metrobloggen & läsa lite om vad jag skrev där, så kanske jag får lite mer fantasi :) samt att jag ska även klippa ut ett 30tal lappar där jag ska skriva olika förslag om vad man blogga om!tex

(djur) och sen ska jag skriva fritt kring det ämne! blir en överraskning för mig och för er läsare om vad jag ska skriva om varje gång :)


Så snart kommer min idé torka vara på topp! så ni som kanske haft tankarna på att sluta läsa, gör det inte för gudsskull. Vill inte förlora läsare, snarare tvärtom.

Ska sätta igång med lapparna snart och sen ta en lapp! Får se vad dagens blogg kommer handla om :)


 


Av Therese - 19 november 2010 07:34

Skrev en lång blogg igår om rubriken, precis när jag nästan var klar så dog mitt internet i från mig! Kunde inte göra något än & skratta åt händelsen. Finns ingen anledning till att bli arg, för det hjälper knappast att få tillbaka texten jag skrev. Funderar på att skriva om det nu, men kanske korta ner den jätte långa texten :)


Jag har väl gjort ett litet snedsteg skulle man väl kunna säga! Och det är några som har lagt sig i & talat om för mig hur dum jag är. Utan & ha kollat om det kanske fanns en anledning till att detta har hänt. Okej nu kanske det inte finns en bra anledning MEN innan man öppnar käften så kanske man ska använda hjärnan! 


nu tänkte jag berätta min verision av det hela, sen är det upp till andra och tycka vad dom vill.. Jag bryr mig inte! För det finns mycket viktigare saker att lägga energi på än detta.! Thats it...


My story, För och göra en lång histora kort. När jag bodde i Storå så spanade jag in grabb som bodde på andra sidan vägen :) Jag såg aldrig honom med någon tjej så jag antog att han var singel. Men det spelade väl egentligen ingen roll eftersom jag var upptagen. Var tillsammans med Marielle då! så se men inte röra.


Jag funderade många gånger på vem denna grabb kunde vara då jag inte hade sett honom innan & samt att han alltid bara syntes till på eftermiddagen i sin blåa bil :-)


Hade flickvän, så han förblev bara lite "ögongodis" :) Efter att ha bott i Storå i nästan 2år så tröttnade jag lite på det och valde att flytta till Gusselby! Efter och ha bott här i Gusselby bara i någon dag så tog det slut med Marielle (kunde inte riktigt förklara varför) utan det bara kändes rätt att göra slut! Hon blev förståss ledsen, men vad skulle jag göra? men ungefär 3-4dagar senare tog jag tillbaka henne. Ville verkligen rädda förhållande! men det var försent för någon vecka senare tog det slut återigen! Men denna gången, föralltid. Jag kunde inte vela fram & tillbaka något mer.. Det skulle bara såra mer än vad det gjorde! Återigen blev hon jätte ledsen. Men jag var bestämd att nu var det slut föralltid. Jag trodde dock lite i ett svagt ögonblick att vi kanske kunde försöka igen. Men jag stod på mig och sa åt mig själv, nej therese det är inte rätt...


Efter att det hade varit slut i 3-4dagar så gjorde jag det mest fantastiska & dummaste jag någonsin gjort nämligen och gå med i en singelsajt. Jag blev medlem där mest på skoj, för och fördriva tiden! ville se om det fanns några ögongodisar och spana in på! Har varit medlem där förut, men det har aldrig nappat så inte kunde jag väl tro på det denna gång! men skenet bedrog. För där mötte jag han! Killen jag bodde "granne" med. Han med den blåa bilen <3 =D


Vi har träffats 3gånger & det känns verkligen underbart. Trodde aldrig att jag skulle känna såhär starkt för någon <3 Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär bra :) för då har.....


Therese hittat sin drömkille ;-)



Nina har sagt en ända sak när vi har pratat om kärlek! sen spelar det ingen roll OM det har varit en tjej el kille inblandad och det är, Kärleken finns närmare än du tror. Öppna ögonen och se vad du har runt omkring dig :-) Sen har Nina gett ett litet hemligthetsfullt leende. Kanske vet hon något som inte jag vet :-) kanske kan hon "spå min framtid" :-)  



Jag är absolut ingen hjärtkrossare, även om folks uppfattning kanske är så. Jag har försökt göra det bästa av sitvationen (?) för det har verkligen aldrig varit meningen att såra henne! ^^ Hon betyder mycket för mig och det kommer hon alltid att göra :-) tycker verkligen att det är synd att hon kom i mellan detta..! Och jag vet hur ont det gör. För jag har varit med om detta själv. Hon kanske har svårt att förstå mig nu varför jag har gjort som jag har gjort. Men en dag kanske hon kan förstå och förlåta!  






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards