Tessali

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Therese - 18 november 2010 13:51

Åker snart till Storå med Nina & barnen   ska vara social mot farfar en stund. Sen ska jag förbi konsum & köpa kaffe! sen borde klockan vara så pass mycket att snyggingen har kommit hem från jobbet   får se vad vi ska hitta på! Tyvärr blir det nog inte att vi ses så länge    Om inte M är så söt & skjutsar hem mig förståss! ^^ vi pratade lite löst om det förut.. Får väl se hur det blir med den saken. Annars åker jag med Nina =D går ju det med..


Får se till och träffas lite mer i helgen kanske  .. Snygg bild --->  


Nej ska nog ta och fixa det sista som är kvar innan jag drar! ha det bäst :)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards