Tessali

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Therese - 13 november 2010 09:35

Godmorgon! Vaknade av väckarklockan vid 9.00 Hade lätt kunnat sova en timme till (: men eftersom jag & pappa inte har bestämmt en tid för när vi ska åka till stan idag så kan han höra av sig när som helst & säga nu drar vi! så då är det lika bra & gå upp en vättig tid & göra sig i ordning (:


Ska till stan för & handla lite mat & om sporthörnan har öppet, vilket jag har svårt för och tro så ska vi dit & titta efter en vinterjacka! Jag hoppas verkligen att dom har öppet för jag skulle verkligen behöva fixa en ny jacka! för om det inte går idag, så vet jag inte när jag kommer få tillfälle nästa gång! :( men det ordnar sig nog..!


Nu ska jag dricka lite kaffe :0) och sen göra mig i ordning! hoppas man hinner det innan pappa hör av sig ^^


Simma lugnt mina vänner ;)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards