Tessali

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Therese - 8 november 2010 10:20

Godmorgon (: Nej har inte sovit såhär länge! Men har inte orkat skriva fören nu. Vaknade faktiskt 9.30 ungefär & det var jätte skönt att få sova så länge. För nu känner jag mig pigg & utvilad. Dock har jag drömt en massa livliga & riktigt tokiga drömmar... Det är bara ca 4veckor kvar med nikotinplåstret sen är det färdigt köpt av plåster & jag kan verkligen säga på riktigt att jag är rökfri! Det är verkligen helt otroligt. Okej om jag ska vara ärlig, så kan jag faktiskt sakna det lite :$ men då tänker jag istället på hur bra det är och ha slutat så då slår jag bort dom tankarna. Jag vill aldrig mer bli rökare igen! så mycket pengar jag har sparat, jag luktar inte illa, jag har fått en bättre hy, samt tandköttet är på väg och bli fint igen, tänderna har ingen gulaktig beläggning, jag behöver inte hosta el harkla mig inför ett samtal. Nej fyfan för rökning! Så känner jag faktiskt =)


Det jag egentligen skulle komma fram till som aldrig framkom i texten ovan, är att man kan drömma livliga drömmar el sova oroligt när man använder nikotinplåster & det har jag dock nämnt i en tidigare blogg men om någon missat det så vet ni det nu . OM mina drömmar upphör efter att jag slutat med plåstrena så kommer jag sakna drömmarna. För vissa är så j*vla roliga! Tex att jag blir kär i en bög, att jag rider på rumpan på hästen och håller i svansen. Att jag blir getingstucken på ögonbrynet. Haha . Det är så mycket konstigt drömmar....=P


Idag är det måndag btw :)och det betyder en riktigt slappar dag! Blir och kolla på några avsnitt på tre kronor & så blir det tvkväll :) så mycket annat kommer inte ske idag... Men allas måndagar är olika ;) jag är en softare! men sen går jag ju bara hemma om dagarna också! ^^ Vilket är både skönt men också tråkigt!


Nej nu ska jag se på tre kronor och sen vette fan ;)



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards