Tessali

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Therese - 5 november 2010 15:11

Ögonen svider av trötthet :( så i kväll ska jag lägga mig tidigare! men av någon konstig anledning så blir klockan alltid mycket innan man kryper ner i sängen.! :o men nu måste jag lyssna på kroppen! Ögonen svider och kroppen är helt slut. Att jag känner som jag gör har nog inte bara med sömnen att göra, utan det mesta handlar nog om mina 2 dagars shopping. Man har gått mycket, det är folk överallt, det pratas i varje hörn, man tittar på kläder & räknar pengarna (så man ger rätt när man ska betala el se hur mycket man har kvar) så huvudet blir ju helt slut...


Men nu ska jag inte bara sitta här & gnälla. För det har varit två fantastiska dagar också (:


Shoppade ett par byxor som jag verkligen älskar. Dom ser ut som jeans men matrialet är inte sådär tjockt som jeans brukar vara. Utan dom är tunnare. Sen är det med mudd nertill och resår i midjan! Dom byxorna kommer passa bra även vid viktminskning! (Pappa tyckte det var onödigt och köpa massa byxor, spec under viktminskningen, för då kanske man inte kan ha dom sen) och då har man slängt ut pengar i sjön typ! Men tröjor är en annan sak. Det gör ju inget om dom tex är lite större. För dom sitter iaf kvar på kroppen. Men byxor tappar man ju ;P


Köpte även, rosa fleece (?) tröja, rosa t-shirt, vit t-shirt, svart långt linne och en grå tröja! Sen tror jag inte det blev något mer. Så sammanlagt har jag köpt 12plagg och det har gått på 930:- så nästan 1000kr. Men då har det mesta blivit inhandlat på myrorna där det är lite billigare!


Så gissa om jag är nöjd?! (: i kväll ska jag ta kort på det jag inhandlat och även kort på lägenheten och visa det.. OM inte i kväll så i morgon! Nu har jag skjutit upp det hela hela tiden. Det måste bli av någon gång också...


Nu ska jag vila en stund innan jag drar till pappa och käkar ;D

Av Therese - 5 november 2010 06:57

Sitter & dricker lite kaffe (: och tittar på vakna med the voice ! Men ska snart göra mig i ordning för ännu en dag i Örebro. Ska shoppa lite kläder idag med (?) om jag finner något mer förståss..Brännde inte alla pengar igår, så jag blev sugen på att dra in idag också! Får pappa på nu när pappa går en "starta eget kurs" i Örebro under 5veckors tid =D så blir billigt och bra att åka både dit och hem. Kostar inget =P


Igår köpte jag lite kläder, sammanlagt 6st plagg för endast 350:- det var väl billigt? :) hade säkert kunna bli billigare om varje plagg man hittade kostade mindre. Men som sagt vad jag är nöjd :-) så det var det värt!


Så det blir absolut ett till besök på myrorna idag ; ) Lägger ut bild senare idag..! OCH bilderna på lägenheten... Har ju lovat det ett par dagar, men ännu har ingen bild kommit ut. Sorry :$


Nu ska jag göra mig i ordning ! Måste vara klar strax innan 08.00 för då drar vi

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards