Tessali

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Therese - 7 november 2010 21:49

Nyss kommit upp ur ett varmt & skönt bad (: hade sällskap av Wilda som satt med hela tiden på badkars kanten, nyfiken liten madam! Hon tittar & beundrar när vattnet rinner, låter eller plaskar =D tokfia där..


Låg & läste i boken mera självkänsla av Mia Törnblom =D en bok som jag verkligen rekomenderar för alla som har dålig självkänsla & vill lära sig om hur man kan höja självkänslan..! 


 

Såhär ser boken ut =) lånade boken av pappa...!


Känns som att boken kommer bli utläst ganska snart :) ligger och läser lite då och då. Har redan hunnit en bra bit in i boken, trotts att jag lånade den igår.



Nu är det nyheterna på Tv 4 :) efter det fortsätter Beck! ska se på det och sen prata med Marielle innan jag kryper ner i sängen! Då ska jag se på film.. Troligen blir det tre kronor =P om jag orkar. Annars blir det något annat.. Får se.. Sen blir det absolut och sova! Ska bli riktigt gött *ler*


Godnatt, sov gott. Dröm sött gott folk ;)


Av Therese - 7 november 2010 13:26

Träningen gick la sådär idag! Kroppen var på topp. Men dock inte huvudet, många tankar som snurrar. Jag, pappa & Tina pratade lite i bilen om en sak & då började jag tänka på det och då blev det lite halvjobbigt! Försökte och inte fokusera kring det, men blev lite så iaf..


Känns ändå skönt att man har varit i väg & tränat! (: att jag kom i väg & försökte göra mitt bästa. Det är inte illa pinkat det inte :P


Nu ska jag fixa lite mat (: funderar på att fixa något med kyckling. För det känns som det inte blivit så mycket av det på senaste tiden ^^ men frågan är bara vad man ska tillaga? troligen får det bli kycklinggryta =D


Efter maten kommer jag förmodligen ha lite dötid, så då ska jag lägga upp bilder på mina klädköp fall någon är intresserad. Kan ju faktiskt hända =)


Nej mat var det ja. Ska inte fastna här ;P

Av Therese - 7 november 2010 09:43

Har missat träningen två gånger den här veckan, pga privata själ. Och det känns inte bra. Speciellt inte nu när man har unnat sig själv och äta en massa gott. Fyllde ju år den 2november & då plockades det fram lite fika! som man bara inte kunde låta bli och smaka av (:


Så äntligen är det dags för träning idag =D så idag ska jag ge järnet och visa vad jag går för.. Måste träna bort alla calorier från alla bullar m.m som jag har ätit. Nej jag är ingen person som nojar mig för att fått i mig tex 1cal för mycket. Men meningen med denna träning är ju att jag ska gå ner i vikt och få den dröm kropp som jag alltid vela ha (: då vill man ju inte bulla upp med massa fika bröd och proppa i sig... om ni förstår vad jag menar..?!


Nu ska jag äta frulle som består av en macka, sallad med solrosfrön & varma grönsaker =D det ska bli gött. Sen ska jag vattna blomman.... Haha nej men håret för det ser ut som sju svåra år ;P sen bär det av till gymmet...!


I kväll blir det myspys med tända ljus och se ensam mamma söker. Och ev ett bad ska jag nog unna mig själv....


Uppdaterar kanske mer senare. Men nu har jag inte tid mer.. Ha en bra dag gott folk ;)


 

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards