Tessali

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Therese - 15 november 2010 22:37

Har precis avslutat ett mycket trevligt samtal som varade i 2timmar (: Tiden bara flyger i väg när vi pratar! igår blev det likadant :P det är verkligen så himla lätt och prata med honom (: av det "lilla" som vi har pratat så har jag fått en uppfattning om att han är snäll, trevlig, förstående och rolig som person! ...


torsdag ska vi ev träffas för första gången! Jag längtar verkligen som en tok, även om jag är sjukt nervös :o men det ska ändå bli underbart. Åker till Storå med Nina! hem vet jag inte än hur det blir. Om det skulle bli konstigt mellan mig och han. Att vi inte har mycket och prata om el så tex. Då åker jag med Nina hem sen när hon ska hem! Om det funkar lika bra som det gjort nu när vi talat i telefon då kör han hem mig ;)


Gulligt...


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen & se film. Sen sova! Godnatt

Av Therese - 15 november 2010 19:56

Nu ska jag ta en paus från städningen och titta på tv programmet Ung & bortskämd. Folk har pratat om det programmet på Facebook, så nu vill jag se vad det är dom pratar om & så man hänger med lite :-)


Har som sagt vad städat idag, har hållt igång precis hela dagen! Nu låter det säkert som att det är katastrof. Men så stökigt är det inte & brukar inte vara det heller. Men att stor städa tar sin lilla tid :P har tvättat kläder, bäddat rent i sängen, diskat, torka av bänkar och spis! har även bytt gardiner i sovrummet samt rensat garderoben! och det behövdes verkligen! ^^ :P


Ska ta resten av städningen i morgon för nu börjar krafterna truta! ska titta på programmet nu och sen chilla tills det är dags och sova..


Förhoppningsvis prata med han i telefon ;) får se om han hör av sig!


Av Therese - 15 november 2010 11:25

Helgen har passerat! Idag är det måndag med nya möjligheter (:


Vaknade vid 10.30 var otroligt skönt & få sova ut. Slippa höra det otäcka oljudet av någon väckarklocka! Har sovit helt okej! ^^ drömde dock om "han" det hände ingenting speciellt i drömmarna mer än att hans ansikte dök upp. Eller en gång fick jag ett sms men det stod inga dåliga saker iaf ^^ så det är ju bra det ;P kanske ett tecken...?!


Nu undrar ni säkert vem "han" är. Jo det är såhär att jag ska gå på dejt med en kille (: som jag började prata på en singelsajt (efter några mejl så kom jag på att men herregud jag vet faktiskt vem han är) och hur ofta händer det? liksom 1gång på miljonen eller något =D


Eftersom jag har dålig erfarenhet om killar så har jag grubblat lite fram & tillbaka om jag verkligen ska gå på den här dejten som han föreslog mig eller inte?! för ärligt talat så är jag livrädd. Inte livrädd för att träffa honom och att jag kanske skulle göra bort mig el något sådant. Nej det är inte det som gör mig rädd utan det som gör mig livrädd är att jag kanske blir kär i honom! (Ja alltså inte på första dejten om det nu var någon som tänkte så) :P


Vet inte riktigt hur jag ska förklara! Att bli kär efter några dejter tillsammans det är väl kanske det som brukar kunna hända och något som denna grabb hoppas på! Och en del av mig hoppas väl också på det, men den andra delen av mig hoppas inte på det! Och det är där räddslan kommer in i bilden. För och komma till saken.. Jag är rädd för och bli kär & sårad!


Jag vet att man ibland måste lita på magkänslan, våga ta steget till att gå ut på en dejt, se om det känns rätt! Kanske är killen i fråga en stor idiot eller så är han kanske drömprinsen! Men jag är bara så förbaskat rädd...


Men jag har hur som helst bestämmt mig för att jag ska våga chansa!


          


Nu ska jag ta ur den blöta tvätten ur maskinen och in med dom i torkskåpet.

Sen ska jag ta i tu med min garderob som är proppfull med kläder!

Efter det blir det och dammsuga samt tvätta golven! :P inget jag egentligen har någon lust med men det behövs!


//Therese .






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards