Tessali

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Therese - 25 november 2010 21:12

Tyvärr måste jag skjuta upp dag tre inläggetet tills i morgon! är grymt trött. Så jag ska nog krypa ner i sängen och sova... Inlägg 3 kommer i morgon samt 4 :P ibland får man faktiskt fuska ;) bara det inte blir till en vana...


Nej krypa ner bredvid min kar    som sover sen en timme tillbaka!

Godnatt


Av Therese - 25 november 2010 15:07

Det är väldigt enkelt och tala om allt man vill ha!

pengar, resor, kamera, nya kläder, en mobiltelefon, bättre dator, större tv, filmer, smycken, böcker och en massa annat. Listan skulle kunna bli lång om jag fortsatte!


Men sällan säger man allt man är tacksamför och är glad för att man faktiskt har!


Jag är tacksam el glad för att jag har,


  • 3 Friska & snälla katter
  • Blivit fodervärd åt en katt vid namn Bolt
  • En lägenheten som jag trivs i väldigt bra
  • Möbler som dock har några år på nacken, men dom funkar utmärkt
  • En pappa som alltid finns där. Oavsett när på dygnet
  • En guddotter vid namn Sandra som är världens underbaraste flicka
  • Just Mickepicke som pojkvän! Han är verkligen både snäll och vacker
  • Pengar och mat (inte har jag än 50tusen på kontot) men jag klarar mig
  • 5 systrar som betyder oerhört mycket
  • För att jag är frisk och mår bra
  • Att jag har valt bort rökningen & husmanskosten!
  • Ett gymkort som gör att jag kan träna 3ggr i veckan. Det får mig att må som bra vilket jag förtjänar
  • Jag har många fina vänner som finns där <3
  • En mobiltelefon. Den är inte den nyaste på marknaden men jag kan ringa, skriva sms & ta kort. Precis dom sakerna jag vill :)
  • För att jag har gått ner i vikt och kan köpa mindre storlekar =D

Jag skulle kunna fortsätta att fylla på listan. Men då skulle den bli väldigt lång!

Här ser ni några tex som jag är tacksamför el glad över...







Av Therese - 25 november 2010 13:17

Tänkte stryka och sätta upp mina julgardiner, men dom fick ta & simma runt i tvättmaskinen först för dom luktade unket! Men det blir väl så antar jag när dom bott i en plastpåse nere i förrådet 1år...


Så gardinerna får åka upp lite senare! checkade alla andra julsaker så att dom var hela & fina! och det var dom =D


Vad vädret är skumt idag! För en stund sen var det världens YRväder utanför mitt fönster och två sekunder senare blev det helt vindstilla ^^_^^


Nej nu ska jag ut och slänga upp min ljusslinga! blir mys och sätta på den i kväll..

Sen blir det att utfodra magen lite ;)

Av Therese - 25 november 2010 11:49

Plockade fram julsakerna samt gardinerna igår! :) ska julpynta lite idag faktiskt! Personligen så skulle jag nog vilja vänta tills 1advent =D liksom den årliga traditionen.. Som att lyssna på julmusik, äta pepparkakor och lussekatter samt pyssla. Men det är många på min gata som redan har börjat! Så jag blir så sugen på att julpyssla jag också =D så i år ska jag nog tjuvstarta lite ;-) traditioner är till för och brytas eller?? ;-)


I eftermiddag när pappa kommer hem så ska jag prata med honom om min ekonomi. Vill se hur mycket pengar jag har kvar efter att räkningarna är betalda.! För jag skulle vilja köpa hem en adventsljusstake till, samt lite annat krafs! =D sen är det ju det här med julklappar. Det är hög tid till att börja fixa det. Har många att köpa till. Sen vet jag inte vad jag ska köpa till någon ^^eller jo kanske till Tony (beroende på hur mycket pengar jag har att röra mig med och sen hur mycket pengar jag kan lägga på alla)


Jag skulle vilja köa något riktigt fint till Mickepicke också <3 :) men vad 17 köper man till sin pojkvän i julklapp? *tänker* bra fråga! lättast och komma på är ju och tänka på vad personen gillar. Och då är det bilar! så kanske något med bil ;-) ja vi kör på en liten leksaks bil från Ica eller något kuligt.. Nähe inte det =P


Jaha nu kom jag av mig helt om vad jag skulle skriva om mer.. För jag fastnade och läste ens blogg :-) typiskt.. Men den var bra! nåväl.. Då kan det inte ha varit något viktigt. Kanske dags och packa ihop & avsluta!


Senare idag ska jag skriva om dag 3 =D då ÄR det om familjen som jag trodde var igår..



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards