Tessali

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Therese - 1 juli 2010 23:32

Vilken underbar känsla det är, när någon person skriver/ringer & säger "hej hur är det? ville bara kolla läget" och då är det inte jag som tagit insiativet (?) och börjat höra av mig.... Då är det fan värt & ha ett leende på läpparna! Denna stund ska man verkligen ta vara på ^^ :-D önskar dock bara det kunde ske liiite oftare än vad det gör, men jag ska inte klaga! för NU har det skett.... Ett mirakel ;)


Denna gång var det en liten herre som skrev "hej ville bara kolla läget"


Råkar nu sitta med ett litet leende på läpparna, TACK!


Nu ska jag vara social mot tjejen (pratar i telefon med henne nu) sen krypa ner i sängen & läsa ut boken jag påbörjade med härom dagen (Stella & Sebastian) fett bra bok... Natti ...

Av Therese - 1 juli 2010 22:04

Idag har jag och min fina flickvän Marre varit tillsammans i 4månader :) grattis till oss... Det känns verkligen underbart & jag är otroligt lycklig <3 vi har fått många fina stunder tillsammans, och det känns bara så otroligt rätt :) Är de detta som kallas för kärlek? jag hoppas verkligen det fortsätter att kännas såhär bra i fortsättningen också ...


Magen pirrar varje gång hon kysser mig och hennes kramar är fantastiska ^^ kan fortfarande sitta & fnissa vid middags bordet när jag ska till och äta, kan smyg titta på henne när hon inget ser och bara beundra henne!


Hennes ögon glittrar så vackert, och hon är så otroligt söt när hon ler. Hennes kropp är vacker och hennes dialekt är stört skön :-D


Oh gud vad jag älskar denna tjej <3 hon har verkligen fått mitt hjärta att slå en låga som jag aldrig vill ska sluta brinna... Hon har gjort mig hel och lycklig på samma gång :)


Älskar dig Marre, du är luften jag andas - utan dig vore jag död! ^^


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards