Tessali

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Therese - 21 juli 2010 20:37

Mitt internet blev avstängt igår och var även avstängt ett par timmar idag också, men nu har dom på 3 öppnat det igen :) anledningen till att dom stängt av internet var för att dom saknade betalning av en räkning, uups! ^^ men det är som sagt vad fixat nu :)


Så nu sitter jag och läser lite bloggar och kollar runt lite på face, inte för att jag har hunnit missat sådär jätte mycket :0) men ändå..


Älsklingen åkte hem idag, vid 17.15 lika jobbigt varje gång hon åker hem :( och "bra" är väl det att det känns jobbigt att hon åker, så det inte hade varit tvärtom för då hade ju det varit något fel... Haft det jätte bra som vanligt när hon har varit här, nu känns det dock jätte ensamt här hemma, det är så tyst :/ ingen sötnos som pratar... MEN hon kommer snart tillbaka, troligen den 3 augusti <3 längtar :)


Och snart kommer Nina, Tony, Sandra, Toffe och farfar hem till Sverigen igen, närmare bestämmt på fredag kväll :) välkommen hem igen! har faktiskt saknat dom :o) och jag är nog inte ensam, tror Mini också har saknat dom massor...


(för er som inte vet det så är Mini farfars hund) :-D som jag är hundvakt till ...


Annars har det väl inte hänt så mycket :p ska ta en dusch, glo på film och sen sova! Ny dag i morgon :0) godnatt allesammans!






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards