Tessali

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Therese - 24 juli 2010 21:14

Lördag kväll börjar sakta men säkert & glida förbi! :) inte länge kvar tills det är dags och krypa ner i sängen & se lite film innan man ska sova! Hoppas att ni har haft en bra lördag : - D min har varit helt okej! Har umgåts med dom bästa, nämligen Farfar, Nina, Tony och Sandra <3 mår helt enkelt bra i deras sällskap! Dom förgyllar mina dagar till det bättre! hehe


Ska snart fixa något ätbart till en små kurrande mage :) sen blir det lite film och sova! ska även prata med Marielle också, när hon nu ringer! Fullt upp med och bygga inför pride ^^


I morgon ska jag och Nina åka till stan & mathandla : - D känns lite skumt att åka på en söndag, vanligt fall åker vi på veckodagar men nu blir det inte så! Ska mathandla och sen ska jag även kolla efter någon film, hoppas att jag hittar någon ^^ men som alltid när det är något jag vill köpa så finner jag väl inget :p sen när jag absolut INTE ska köpa något då hittar jag alltid något.. Sjukt....


Nähe ska avsluta här och utfodra mina katter <3

Av Therese - 24 juli 2010 13:35

Idag är det än sådan där dag man skulle

vilja mysa ner sig under täcket med lite tända ljus

äta en god pizza som smälter i munnen och dricka

fanta exotic till, och glo på massvis med filmer :)

MEN tyvärr ser verkligheten helt annat ut, har

redan brännt en del pengar, så jag vågar inte bränna en krona till.

=/

Idag är vädret ingen höjdare! det blåser ganska mycket och det är kallt..

Vart tog solen och den sköna värmen vägen? Kanske har den hört

att vi klagat för mycket på värmen?! :o


Var hos Nina och barnen tidigare <3 och det var MYS på hög nivå! :)

Gosade lite med Sandra, min extremt söta guddotter, är stolt över och

vara hennes gudmor :) Jag kommer alltid att finnas vid hennes sida.

Tony var dock inte så kramgo idag, så jag fick nöja mig med och bara prata

med honom och titta på alla hans leksaker som han stolt visade upp!

I hans ögon, så verkar det som att vi inte har sett på ett år, för han visade

massa gammla leksaker, titta Therese här är min den här, och titta den här har jag köpt! :) gullungen <3 samma sak där, kommer alltid finnas för dig med.


Tony & Sandra, jag älskar Er obeskrivligt mycket <3


Känner faktiskt att det är jätte skönt att ni alla är hemma igen! Nu kan vi återgå till det normala igen :) dricka kaffe, fika, och umgås precis som vi alltid gjort...

<3<3<3


Ska poppa lite musik och diska, inge direkt kul men det är ett måste!


Over and Out ;)




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards