Tessali

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Therese - 11 juli 2010 11:41

I natt vid ca 02.45 åker Farfar, Niina, Toffe, Tony och Sandra till Finland och blir borta till den 23:e! Hoppas att dom får det riktigt kul på semestern :-D och glöm inte & hälsa till mamma och syskonen från mig om ni träffar dom, vilket ni troligen gör!


Egentligen skulle jag ha följt med jag med, men planerna blev ändrade så Toffe får ta min plats i bilen och får åka iväg ist =) Vilket jag tycker är helt OK, för Toffe behöver också få komma i väg o göra något kul :-D


Jag åker i slutet av juli till Finland, om jag får tag på biljätt såklart :-D är lite sent ute med det, men det ordnar sig nog säkert ^^ men då får jag dock åka ensam, vilket är både tråkigt och kul....


Ska ta med min bärbara dator, så då kan jag kolla på film om jag får tråkigt ;p en film är ju på en timme drygt beroende vad det är för film :-) så då är man sysselsatt en timme iaf...


Nehe ska ta och kolla biljätterna, se om det finns några och sen dricka lite kaffe.

Därefter baka bröd, om jag orkar ;) är lite lat ibland...

Kram

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards