Tessali

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Therese - 22 juli 2010 16:21

Älsklingen åkte hem till Stockholm igår, och jag saknar henne sjukt mycket <3 men vi träffas om ett par dagar igen! Och jag längtar verkligen :)samtidigt kan det faktiskt vara bra och vara i från varandra också ^^ för då hinner man sakna och längta lite <3 och då blir kärleken starkare, än att man är med varandra precis varje dag, för då hinner man gå varandra på närverna och tillslut kanske kärleken tar slut.

(Jag VET att detta lät lite dumt, för alla som bor ihop med en partner) men nu tänker jag enbart ut i från mig) men sorry om någon tog illa upp ;) hehe!


Det känns som det var igår vi träffades och blev tillsammans och ändå är vi snart inne på 5:e månaden :) shitt vad tiden har gått fort egentligen, snart ett halv år.

Och jag kan tala om för er att det känns fortfarande jätte bra :-D det pirrar i magen, och jag kan inte sluta titta på henne! <3 Jag älskar verkligen henne! Min Marielle, Marre och Lillan! Ja kärt barn har många namn! Är så förbannat glad, lycklig för att jag gav henne en chans (vi har kännt varandra sen -05) men vänskapen har kommit och gått om vartannat! Efter sista bråket sa jag till henne, vi kommer aldrig bli vänner igen och ett förhållande med dig är inte ens och tänka på! Förhållande kommer gå ut på bara bråk! Så no way! Försök och glöm mig. Gå vidare, skaffa dig ett förhållande med någon som du förtjänar. Mig kan du glömma. Fyfan vad elak jag har varit mot Marre! :S


Och NU, är vi tillsammans <3 1 september firar vi ett halv år :)och vet du vad,



Jag älskar dig Marielle Blomvik <3


Du förgyller mina dagar till det 


bättre! Du har gjort mig lycklig


och hel på samma gång! :) aldrig


kommer jag att släppa taget om


dig! Vill verkligen leva mitt liv


med dig, ovasett vad folk än


tycker och tänker! även om folk


kanske tycker illa om det, så vill


jag förlova mig med dig, gifta


mig och skaffa barn!!! :)




Av Therese - 22 juli 2010 09:25

Morrn morrn! :) Vaknade vid 09.00 då väckarklockan ringde, har sovit helt okej i natt, konstigt nog! I vanligt fall så har jag haft lite problem med att sova, alltingen har kuddarna kännts för hårda, eller så har det varit extremt varmt så man har legat och vridit sig fram och tillbaka i sängen utan att kunna somna, eller så har jag hft ont i ryggen, ja alltid har det varit något.. Men i natt sov jag helt okej :-) ^^


Passar på att uppdatera bloggen lite medan jag inväntar på att mitt kaffe ska bli klart, känner en svag doft av kaffet ända hit :0) så det borde nog vara klart nu.. Säger bara en sak, ingen morgon utan kaffe! Alla kaffe älskare vet nog vad jag menar...


Efter kaffet ska jag cykla till statoil, ser inte fram i mot det men jag måste dit. Ska nämligen hämta ut en present som anlänt dit för några dagar sen, det stod på avin att paketet ligger kvar i 14dagar och sen skickas det tillbaka! Det har legat där drygt en vecka redan, så jag måste verkligen cykla dig och hämta ut det. Vågar inte vänta en dag till ^^ 


Ni som vet vart jag bort och vart statoil i hytta ligger, vet att det är en bit bort, egentligen är det inte så långt, MEN alla dessa uppförs backar SUGER verkligen. Och så har jag heller ingen vidare lust och cykla dit nu när det regnar ute. Men kan som sagt vad inte vänta mer, så det är bara ut och trampa i väg ^^


Hoppas att Nina blir glad för presenten hon kommer få sen :) eller det blir nog blandade känslor! ^^ men som sagt vad, det var bara en fin idé jag fick :-D

Även om Nina läser min blogg så kan jag faktiskt säga vad det är, för hon vet om det redan, hehe!


Det är en förstorning på henne och farmor, alltså hennes mamma! Som tyvärr inte finns i livet :/ hon gick bort 10/3 - 09 <3


Nej nu ska jag hämta en kopp kaffe och sen dra i väg..


Kram






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards