Tessali

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Therese - 4 juli 2010 12:17

Satt ute på trappan i mina egna tankar och plötsligt fick jag inte bara en idé utan två :-) så nu ska jag starta igång dessa två projekt, som jag tror kommer bli jätte bra.(Det känns så iallafall) ^^ detta projekt kommer ta en ganska lång tid innan det blir klart, OM det nu blir ett slut vill säga...Vi får se helt enkelt ;)


Detta projekt kommer att hållas hemligt, så länge som jag känner att det behövs! kanske kanske finns det en chans att någon får se det, vem vet. Men nu såhär i början är det min lilla hemlighet :0)


Ska dra igång lite musik :-D men frågan är ju bara VAD ska man lyssna på för sorts musik? Hm, ingen aning. Fantasin är i bott just nu :o TUR man har spotify så man kan söka efter lite musik och kanske få idé från någon annan ^^ sen ska jag börja med projektet ....


Önska mig lycka till! Hihi...


Ha det gott i sommar värmen ;)


PS nu undrar ni kanske vf jag måste skriva om projektet när ni ändå inte får veta något, och det var för att jag ville skriva av mig lite ;p

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards