Tessali

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Therese - 23 juli 2010 14:15

Tiden går verkligen jätte sakta! :( vill att klockan först ska bli runt 19.00 för då borde Nina och Co vara på den svenska sidan, så då tänkte jag passa på och ringa.

Och sen vill jag att klockan ska bli 21.00 för då beräknas dom vara hemma, kanske på pricken, men ungefär där någonstans! :)


Känner mig rastlös och klockan den står verkligen stilla ^^ skulle vilja hitta på något, så att klockan kunde ticka framåt...


Funderar på att krypa ner under täcket och se film en stund :) men vad 17 ska man hitta på sen då? För jag kan inte sitta här och bara vänta, då blir det en lång väntan.


Nej så får det bli, film dusch och äta något! :)

Av Therese - 23 juli 2010 11:21

I kväll, runt 21.00 tiden kommer farfar, Nina, Tony, Sandra och Toffe hem från Finland :-D ska bli underbart att träffa dom alla <3 har faktiskt saknat er jätte mycket... Så tro inte att det har varit skönt och blivit av med er ett par dagar :p

Ok, lite kanske *ler oskyldigt*


Ska dricka lite kaffe nu :) och efter kaffet ska Mini ut på en promenad, och då ska vi förbi vid farfar. Ska ta in posten, vattna i växthuset och dom övriga blommorna en sista gång! ^^


Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, något måste jag fördriva tiden med annars kommer klockan gå jätte sakta :/


Kommer väl på något ;) ska dricka kaffe nu iaf

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards