Tessali

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Therese - 3 juli 2010 19:07

Då har man äntligen sett filmen Farsan! Hörde mig för lite vad andra tyckte om denna film och dom sa att den var sådär, men vela ändå ge filmen en chans och jag kan säga som såhär, jag ångrar mig inte att jag hyrde den :-) för jag tyckte den var pinsamt nog bra. Okej vissa sceener tyckte jag var lite sådär men annars en helt OK film och skulle lätt kunna se den igen! :-) pga att jag tyckte att någon sceen var dålig så drog den ner 1p annars hade den fått en skarpt 5.a så ni kan nog gissa själva vilket betyg den fick av mig? Om inte, så får den en 4 :p


Ni som inte hunnit se den ännu, se den och bedöm själva :D

 



I kväll ska jag se filmen Göta kanal 3 :-D hoppas att den är bra! Det roliga är att jag har inte sett 1:an men 2:an har jag sett och den tyckte jag var både bra och lite rolig på samma gång! Så i kväll ska jag krypa upp i soffan och glo på 3:an..

Måste fan se till och se ettan också ;)


Nu ska jag ta en kall och svalkande dusch :-) känner mig skit äcklig, värsta svett bobban! :/ sen blir det pyssla lite och sen där efter film. Ha en fin kväll..

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards