Tessali

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Therese - 15 juli 2010 16:21

Varje sommar så brukar mina armar få en fin gyllene brun färg, och benen brukar vara kritvita även mage och rygg också! Ser jätte kul ut ;p men i år har jag bestämmt mig för att inte vara någon blekfis, så jag har legat och sola lite, tänkte för mig själv att det är iaf värt ett försök! Och resultatet blev no more white legs! =) nu har även dom fått en fin gyllene brun färg och jag är så stolt =) nu är det bara ryggen och magen kvar, även om jag kanske inte visar dom delarna så mycket, men det är ändå kul om man skulle gå i bikini eller linne, hehe!


Solen verkar ha gått i moln nu, för den syns inte till någonstans! Undrar om det är meningen att det ska bli åska idag också?! :o det märks väl under kvällen ...

Har iaf hinnit sola och det är huvudsaken! ^^


Just ja, jag håller på att tvätta, ska kanske gå ut i tvättstugan och titta till den..


Ha det gott =)


ps. Hyresvärden har varit här idag, och klippt gräset =) mycket fint.. Och sen pratade vi lite allmänt, nice nice!

Av Therese - 15 juli 2010 10:25

Ibland är det svårt & komma på en bra rubrik när man ska skriva blogg ^^ försöker komma på något bra, men som sagt vad det är inte lätt :/ så jag funderar på att börja skriva in vecko dagarna istället :)hehe


Torsdag idag då, :) strålande solsken idag också, underbart! Så idag ska jag banne mig passa på att gå till farfar & sola lite. Har alltid fått bruna och fina armar, men benen har alltid varit kritvita, lika vit som ett spöke, och det har inte spelat någon roll hur mycket jag än har varit ute i solen, men NU har jag lyckats få dom bruna, dock inte lika bruna och fina som armarna, men det kommer ^^


Jag vet att man ska vara försiktig i solen och helst inte sola vissa tider m.m men jag är försiktig! Har alltid något på huvudet och en vatten flaska nära till hands :) och jag solar inte överdrivet mycket heller, bara drygt 30min per gång...


Ska även tvätta idag, har en del tvätt : ) skulle helst vilja slippa tvätta, men ibland måste man göra det å & sen är det väldigt skönt när det är gjort ;)


Annars händer det inte så mycket mer idag ^^ inte vad jag vet...


Innan solningen så ska jag in på konsum & köpa vatten på flaska, bonaqua - päron den är otroligt god :) och så blir det väl en glass till det :-)


Kramar =)












Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards