Tessali

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Therese - 9 juli 2010 02:12

GRATTIS NIINA EONSUU PÅ 30ÅRS DAGEN <3

Hon leve hipp hipp hurra hurra :-)


Jag hoppas att du får en riktigt fin & minnesrik dag med mycket skratt, gott fika och fina presenter :-) som jag skrev på www.lindenytt.se (grattis hälsning) så fyller man 30 bara en gång i livet, så se till att ha så kul som möjligt, för det förtjänar du :) Jag, Marre och alla andra ska självklart göra vårat bästa för att du ska bli nöjd :-D



Evig väntan, väntar på att klockan ska bli 03.30 för då ska jag och Marre smyga tyst på tå och "pynta" gården lite åt dig :-) tycker gården ser lite trist ut, så på med lite färg så blir det en färgklick ;) sen om det uppskattas eller ej, det märks sedan ^^ MEN som jag har sagt innan, du fyller bara 30 en gång i livet :p


Sitter här med en kopp kaffe framför mig :) ska snart dricka det, så fort det har svalnat lite, vill ju inte bränna tungan av mig!


Marre ligger o sover sött i sängen, hon slocknade för ett tag sen! Hon var skit trött, så tillslut orkade hon inte hålla sina blåa ögon öppna ^^ men hon har ställt väckarklockan på rigning!!


Ska spela lite mario medan jag väntar på att klockan ska röra sig framåt...

Godnatt för min del, men godmorgon för er (om några timmar) hehe!

Fast jag kan dock inte sova så jätte länge sen, för 10.40 ska jag möta upp en bekant till mig vid tåget (och kompis till Nina) sen beger vi oss till konsum o ska inhandla en sak... Och sen vidare till "Tant Niina"


Godkväll =)




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards