Tessali

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

¤ Hemsk morgon ;/

Av Therese - 29 juli 2010 13:23

Fyfan vilken jobbig morgon jag har haft, höll på att bli tokig! Vaknade till första gången runt 5.00 tiden (sov oroligt) men tog inte lång stund fören jag somnade om igen, och någonstans mellan 6.00 - 07.00 så vaknade jag igen! Och denna gången var det för det spöregnade, hade haft fönstret öppet under natten, för det var äckligt varmt och kvaft ute igår när jag skulle till och sova! och nu smattrade regnet mot fönster bläcket och det lät förfärligt så jag fick gå upp och stängde fönsret & sen kröp jag ner i sängen och tänkte försöka somna om, men det var omöjligt ^^ så jag gick åter igen upp, och gick ut för och ta en cigg :) brukar kunna somna lugnt efter och ha fått röka! Så sagt och gjort gick ut och rökte och då började det åska som fan. Så in igen för och kolla så alla sladdar var utdragna, vilket dom flesta var. Återvände igen till sängen & skulle försöka somna om igen, phu.. Då märker jag att mitt täcke var ner pissat, så någon söt kisse har satt sig där :o gaaaah. Slänger ner täcket på golvet och hämtar ett annat täcke och försöker återigen att somna om, men inte då heller går det :S så jag hade starka funderingar på att gå sluta försöka somna om och gå upp, och då var väl klockan lite efter 07.00 på morgon, härligt att gå upp då.. Näeee!så jag går ut till tvrummet och hämtar ett gäng med tidningar ^^ tänkte prova att läsa mig trött, och trot eller ej men det funkade! :-D somnade äntligen och sov till 12.30 :p


Fyfan vilken hemsk morgon :/ en morgon som jag aldrig kommer att glömma.

Hehe!


Hoppas att ni har sovit gott : )


Ska snart fixa lite mat och sen blir det fika hos farfar som vanligt, runt 17.00 tiden. Och när jag kommer hem sen ska jag försöka göra ett ryck och stor städa.!


Ha en fin dag allesammans :D







 
 
Tuula

Tuula

29 juli 2010 15:44

Inte roligt med en jobbig morgon. ;/ Hoppas att resterande dag & att din morgon imorgon blir något bättre. Puss..

http://frostdotter.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards