Tessali

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

¤ Tillbaka till allvaret! :)

Av Therese - 29 november 2010 09:07

Den här 30dagars listan som jag skulle gå efter, det verkar inte gå nå vidare bra med den! Som ni kanske har märkt så ligger jag efter lite med den    det funkar nog bättre för mig att blogga när jag känner att jag har tid och vilja istället för och känna "press" på att man måste skriva...!


Hur som helst ska skriva i fatt dessa dagar som jag har glömt, och sen fortsätta dagarna ut    så kan man ha gott samvete sen. Vill inte ge upp nu iaf. Det är en sak som är säker...



Har märkt att sen jag träffade Micke så har min tid blivit väldigt tidsbegränsat. Förut hade jag all tid i världen till att göra precis det jag ville... Men nu räckerna inte timmarna till  riktigt   Men det gör ingenting!


Helgen som gått, har varit otroligt underbar. I Fredags efter jobbet kom ursöta Micke hit som planerat. Och jag fick röda rosor av honom! så blev jag. Tack älskling!

På kvällen drog vi i väg med bilen :) han skulle träffa en killkompis! så då följde jag med. Det var trevligt, fast kallt. För vi stod ute :S men det skulle heller inte bli långvarigt besök :P när vi kom hem drack vi lite öl och snackade skit. En annan kompis till Micke frågade om vi ville med ut på krogen?! men det hade vi ingen som helst lusst med :] så "tråkiga" som vi var, stannade vi hemma i värmen och hade myspys...


Lördagen, Båda var piss trötta efter fredagen :P så vi låg på soffan och segade!

Sen drog Micke till stan & skulle träffa en poolare och jag drog till Nina :) på kvällen drog vi i väg med bilen, hem till honom och glodde på tv samt drack kaffe.

Sen blev det ett besök hos hans mamma och hennes gubbe! =D blev bjudna på kaffe och äppelkaka. Var trevligt.. Var jätte nervös innan men när vi väl kom in dit så gick det bra =D dom verkade trevliga!


Sen åkte vi hem och bara slappade innan det var dags och krypa ner i sängen.

Söndagen, igår då åkte jag till linde och tränade på gymmet. Gick fint :) gick 30min rask takt på gåbandet och sen körde jag mitt pass. Micke åkte till "jobbet" och höll på med en bil ;P sen kom han hit och vi tittade på tv =D


Idag är det måndag, för er som missat det :P och jag är tillbaka till allvaret =D Micke är på jobbet och jag har tänkt fixa allt jag halkat efter & göra =P ett problem är dock min rygg! gjorde en framåt rörelse och nu känns det som att ryggen "låst sig" inte det minsts skönt. Ibland gör det verkligen jätte ont. Och ibland känns det mindre....
















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards