Tessali

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Therese - 5 september 2010 18:49

Idag har det faktisk inte hänt något speciellt.

Men det kan vara skönt det med :)

Har umgåts lite med Nina och barnen på förmiddagen!


På eftermiddagen drog jag igång och bakade, 

denna gång blev det äppelpaj =) första gången

som jag bakade det sen skoltiden och den

blev faktiskt både lyckad och riktigt god :] 

Tog med pajen och bjöd farfar, Nina och Tony!

Det uppskattades verkligen, för den tog slut ganska fort :p


Ska snart fixa lite kvällsmat :] inte för att jag är sådär jätte

hungrig, men något litet ska jag allt peta i mig!

Får se vad man ska hitta på för kvällsmat idag då, blir väl

mackor som alltid, men jag klagar inte! Det e gött det med.

Sen ska jag titta på (serie?) "mannen under trappan" ngn som sett den?

Hoppas den är bra :] lär märkas om en liten stund....


Funderar faktiskt på att skriva om filmer som jag sett här i bloggen :]

och berätta vad jag tyckte om den. Kanske blir någon inspererad av o se den sen?!

Och sen kan det även vara kul och blicka tillbaka och få lite tips på filmer när

fantasin är i bott :]

Det är dock mest svenska filmer som jag tittar på.

Men även en och annan engelsk! Och det är en salig blandning,

ny som gammal och olika kategorier :p


Nu ska jag fixa kvällsmat och sen glo på mannen under trappan..

Godnatt folket XD



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards