Tessali

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Therese - 12 september 2010 18:59

Tror fan nästan det :) lade ut lite saker på annons igår på www.lindenytt.se (om någon är sugen och kika) bland annat lade jag ut ett par högtalare till datorn för 150:- och idag fick jag ett sms från en kille som var intresserad av och komma och kolla på dom! Och självklart fick han det :-) vid halv sju dök han och hans poolare upp. Inge funderingar här inte, han tog dom direkt! Snäll som jag var så erbjöd jag honom att han kunde få testa ljudet på datorn så han verkligen ser med egna ögon att dom funkar som lovat. Men han sa, nej det är lungt. Funkar dom inte så är det inget mer med det. Hehe! Sant ^^ fast jag skulle nog inte heller begära att någon skulle visa ljudet för mig. Känns inte helt rätt, fast egentligen är de det. Så 150:- rikare blev man. Eller snarare 100kr fattigare. Blev tvungen och dra till konsum och handla lite ...


Hoppas killen blev nöjd med sitt köp! Jag blev nöjd för och bli av med dom. Trodde jag skulle få använding för dom. Men dom har typ bara fått stått och sammlat på sig damm..


Och i kväll så börjar ensam mamma söker! För er som missat det :-)


 


Så det känns verkligen som en lyckodag! Tjänat pengar + favorit programmet har börjat :-) yeaah



Ska till Nina och titta på det eftersom jag inte själv äger 3:an =/ men det är bara kul med sällskap! Så tack Nina för att jag får titta hos dig. Kommer gärna och tittar på det med dig from idag :-)


När jag kommer hem blir det kvällsmat, nudelsoppa =P och se film, Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko :-P var så otroligt länge sen sist. Haha.. Nostalgi

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards