Tessali

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Therese - 21 september 2010 21:04

Man ska tro på sig själv! :) så därför har jag bestämmt mig för att jag ska kämpa med och gå ner i vikt! Ligger inte på mycket övervikt, men dom få kilona som jag väger för mycket  ska bort, sen får det bära el brista.!Men jag ska klara det ;)


Så jag har tagit bort mycket ur mitt liv vad det gäller mat och allt annat man käkade under en dag! det vill säga, halv fabrikat till mat, fikabröd,godis och annat skit ;p


Istället äter jag, sallad, grönsaker, frukt, fullkornspasta och dricker juicer utan socker förståss! och så youghurt med bär!:) ägg, kyckling och fisk också...


Nu i början så känns det väldigt konstigt, allt är nytt och det tar längre tid att göra i ordning maten samt äta den!


MEN det är faktiskt väldigt gott =D så jag borde faktiskt klara av det. Menar kunde man slänga i sig en pizza utan minsta problem så borde jag fixa detta med.


Anledningen till denna huvudvärk är för att jag försökte och plocka bort kaffet också, och bytte ut det mot grönt te! Men det tyckte inte mitt huvud om så jag har haft ont i huvudet några timmar :S aj aj säger jag bara..! Och inte har man några tabletter hemma heller... Gaaah!


Som det ser ut nu, så behåller jag nog kaffet ett tag till! :) det är väl det ända jag kan behålla inom det dåliga om man säger som så!


Nej nu ska jag byta om till pyjamas och sen krypa ner i soffan och se på några avsnitt av tre kronor! :) Ny dag i morgon med nya möjligheter :D kram så länge

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards