Tessali

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Therese - 19 september 2010 22:39

Det blev aldrig några höst bilder idag =/ drog i gång och bakade bröd istället :) och klockan blev så pass mycket att det bara hann bli och äta kvällsmat och sen drog jag i väg till Nina och tittade på ensam mamma söker där =D då jag inte har 3:an =/


Så i morgon efter att jag har varit i stan och mathandlat med pappa så ska jag bege mig ut och fotta lite =D så ni får snällt vänta tills i morgon!


Nu ska jag krypa ner i sängen & se på någon film och sen sova....


Hyvää yötä

Godnight

Godnatt

=D


Sussa nu så gott allesammans när ni kommer så långt ...

Och ni som sover redan, hoppas ni sover gott :)

Bloggar mer i morgon!!

Av Therese - 19 september 2010 17:29

Jag lovade i en tidigare blogg att jag skulle försöka lägga in film tips, men har jag gjort det? Nej det har blivit bortglömt som med det mesta :( så jag ber om ursäkt OM det var någon som var intresserad av det! Jag vill inte lova något denna gång, men jag ska försöka och fixa det :) fast just nu har jag dock inte sett på något nytt.

Men OM så kommer det ev några tips..


  




Har precis druckit en skvätt med kaffe! Och det smakade bra i min mun! Nu ska jag bege mig ut ett slag, tänkte ta lite fina höst kort   bilder dyker upp under kvällen! Ska se till och fixa det idag för annars kommer det också bli bortglömt.


Förresten alla sötnosar ni har väl inte glömt att det är ensam mamma söker idag?

Det kommer jag tydligen ihåg! Haha. jag är rolig ja XD


Först av allt ska jag fixa med brödet som jag håller på att baka, glömde säga det.


Av Therese - 19 september 2010 13:23

Det brukar vara ganska deprimerande & gå in och titta på besök statistiken, för det är oftast "bara" 1-4 läsare :( men av någon anledning så gick jag in och kikade och den har stigit till hela 102st =D TACK! Kan faktiskt säga att ni har förgyllat min dag till det bättre :) ska försöka skriva flitigt och lägga in massa bilder så jag inte tappar allt folk, för det vore mycket mycket tråkigt :S


  Tusen tack allesammans! Fortsätt gärna och följ min blogg! Kommentarerna är dock väldigt få utav men är ändå glad för att  jag har mycket besökare..

Av Therese - 19 september 2010 13:01

Idag är det 19 september, sista chansen för att gå och i väg och rösta! Jag var i väg med Nina och barnen och röstade på ett parti som mitt hjärta klappade lite extra för.


Fick höra en sak idag som gjorde mig lite smått irriterad, 

Jag- Har varit och rösta idag :)

En kompis - Hoppas att du röstade rätt


Ehm vad då sa du? "Hoppas att du röstade rätt" ? jag menar jag röstar väl på vilket parti jag vill. Finns inget "rätt och fel" vad det gäller att rösta på ett parti. Känner jag att jag tycker tex att moderaterna är bra då ska jag väll få rösta på det elle har jag fel? Nu kan jag säga så mycket som att jag röstade faktiskt inte på det :)

Jag röstar inte på ett parti för skoj skull el bara tar en ur högen! Utan jag läser lite om alla partier och väljer sedan det som jag tror kan ge mest :) och det parti som jag tror håller det dom lovar också! Har hört om "pajkastning förr"




Nu ska jag förövrigt gå och göra mat =D det blir mos, fisk och sås! Mumms.

Sen blir det och glo på film och chilla tills det är dags för kaffe hos farfar..

Måste komma ihåg och klippa klorna på katterna idag! Det är dags för det :)



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards