Tessali

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Therese - 16 september 2010 11:29

Det känns som att det kommer bli en lång dag idag, är fruktansvärt trött idag =( inte ens kaffe kunde bota tröttheten :S funderar på att ta en varm dusch, brukar kunna bli lite piggare då! Men samtidigt känns det väldigt onödigt och duscha, när man ska ut i regnet samt springa sig svettig på gympan sen :P


Idag ska jag till vårdcentralen, har fått en kallelse dit! Ska vara där vid 13.40 =D ska nämligen på en (sluta röka information) som tydligen skulle pågå en timme! Jag ser faktiskt fram i mot det och det ska bli intressant =D det mesta som vi säkert ska prata om vet jag nog redan, men man kanske får något bra tips på vägen som man inte vet. Det visar sig sen :-)


Känner en stark vilja att sluta röka nu.! Men klarar inte och sluta på egen hand. När det har blivit tufft så har jag gett upp istället! Men NU kanske jag kan bli mer peppad när jag kommer få lite hjälp! förhoppningsvis iaf =D


Ska ta och fixa något och äta =P vill inte sitta med en kurrande mage på mötet.

Hehe!


Kram så länge ;D



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards