Tessali

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Therese - 18 september 2010 20:08

Ni betyder så otroligt mycket för mig <3

Utan Er vore jag ingen :) Försvinn aldrig från mig!

Vet inte hur jag skulle klara mig då! ..

Jag älskar er!


Marielle, You are my light in the dark! Jag älskar dig jätte mycket. Vi har fått 6 fina månader tillsammans och jag hoppas självklart på många fler. Du har ställt upp på mig så mycket. Önskar jag kunde göra något för dig :) skulle jag förlora dig så skulle min värld rasa. Jag vet faktiskt inte hur jag skulle orka leva ett liv utan dig. Du är den vackraste tjejen på jorden <3 alltid du och jag skrutten ;) lova mig det!?


Niina, Min "storasyster" och allra bästa vän :) vi har verkligen otroligt många finnan minnen! Ibland när livet känns skit så brukar jag tänka på allt kul vi har gjort och det får mig att bli glad igen! Samma sak med dig, du har ställt upp så otroligt mycket för mig. TACK! <3 du är och kommer alltid vara min bästa vän.. Vi har sjukt kul tillsammans, vi kan prata om allt och du förstår mig verkligen så bra. Behöver aldrig förklara saker, utan du vet redan! =)


Pappa, Under tonnåren och ända tills jag flyttade hem i från så kom vi inte speciellt bra överräns =/ det fanns alltid något att tjafsa om =/ ett tag var det väldigt jobbigt. Men NU är allt mycket bättre! Det är jag väldigt glad för. Du har också ställt upp väldigt mycket för mig, TACK älskade pappa! Jag har tänkt på det så många gånger, om jag skulle förlora dig då vet jag att min värld skulle rasa samman! Jag skulle inte orka resa mig upp el torka tårarna! Även om du är min pappa så är du även min bästa vän! Låt det ALLTID vara så <3


Mamma, Jag har en dröm! Jag vet inte om den någonsin kommer bli uppfylld, men drömmar ska man ha. Och min dröm är att vi en dag ska bo i samma stad :) så vi kan umgås precis när vi vill på dygnet! för det är verkligen jobbigt och ha dig så långt bort. Och det är gör jobbigt och skiljas från varandra =/ Mamma, vet du om hur mycket jag älskar dig? Du finns i mina tankar föralltid. Varje gång jag äter något gott, el ser en bra film el dricker kaffe då önskar jag du finge få vara med.

Eftersom du bor långt bort och vi inte träffas ofta så förlorar vi så mycket dyrbar tid =/ därför önskar jag att vi en dag ska kunna bo närmare! Älskade älskade fina mor <3


Syskonen, Jag älskar er oerhört mycket <3 Ni alla betyder lika mycket :) Jag är en mycket stolt storasyster till er alla :) Ni är så duktiga allesammans. Vi har fått många stunder tillsammans, både där vi gråtit, skrikit och gapat åt varandra. Men jag älskar er lika mycket ändå =D Ni kämpar på fast det är tufft ibland. Finns här för er dag som natt OM det är något, hoppas ni vet det ! <3 Stor kram till er alla.


Mia, Du har funnits i mitt liv sedan jag var ungefär 2år gammal :) Du har alltid funnits där för mig! Det är du som torkat mina tårar, det är du som kramat mig när jag varit sjuk, det är du som hjälpt mig med mina läxor, det är du som skällt på mig när jag varit dum! du har och kommer alltid att vara som en mamma för mig! Du kommer aldrig någonsin kunna ta mammas plats, men du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Du har en speciell plats <3 TACK för att du har varit en sådan fin person i mitt liv och tack för att du gett mig lika mycket kärlek och värme som till syrrorna! Du har ALDRIG behandlat mig olika...


Toni, Emelie, Rikke, Erika, Martin och många fler jag saknar er otroligt mycket <3 jag ska försöka se till och komma och hälsa på :) Ni betyder mycket för mig.

TACK för alla fina minnen vi fick tillsammans i Kristinehamn! Tänker på er ofta och undrar hur ni har det :) Glömmer er ALDRIG! Puss på er sötnosar :D


Av Therese - 18 september 2010 11:57

2010-09-17 21:12, Trafikolycka, personskada, Örebro län

Dödsolycka på RV50 vid infarten till Östra Löa.

En 23 årig man omkom vid en trafikolycka på RV 50. Olyckan inträffade strax efter klockan 21 på fredagskvällen.

23 åringen färdades ensam i en personbil på väg söderut. Han kör om flera bilar och det sista fordonet han kör om är en minibuss. En kort stund efter omkörningen ser förarena av minibussen att personbilen plötsligt skall göra en vänstersväng. Minibussen hinner inte stanna utan kör på personbilen bakifrån så att denne knuffas över i mötande körfält. En långtradare på väg norrut frontalkrockar med personbilen. Föraren av personbilen skadas svårt och avlider på sjukhuset.



Vila i frid Tobias <3 varför? frågorna är många! Det känns verkligen orettvist =(

Tänker så på alla hans anhöriga. Familj,släkt och vänner! <3


Kände denna kille! Då vi gick i samma klass i 4-6:an. Kan inte påstå att vi stod varandra nära.! men känns ändå jobbigt när man VET vem denna grabb är..


 

Tänder ett ljus för dig!


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards