Tessali

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Therese - 13 september 2010 23:40

Kommer ni ihåg guldstjärnorna man fick i skolan när man var liten? :-) tror man fick en sådan om man hade gjort sin läxa!? el vad det nu var..


Hur som helst en sådan guldstjärna skulle sitta fint nu :] så jag tänker faktiskt ge mig själv en sådan,  

för jag känner mig så otroligt duktig! Ja inte för att jag har gjort en läxa *fniss* utan snarare för att jag har städat hela lägenheten! :-) gud vilken tid det tog :p började med städningen runt 13.00 och 22.00 tiden så blev jag äntligen klar! Tog lite pauser då och då (röka, äta och handla) så därför tog det så lång tid. Hade jag inte haft några pasuer så hade jag varit klar tidigare! 


Dammade, dammsög, tvättade golvet, bytte gardiner i sovrummet, bädda rent i sängen och städade toaletten! :-) så nu är det rent och fräscht! här hemma igen.

Känns faktiskt vääääldigt skönt...


Nu värker min rygg och mina fötter! Så det ska bli otroligt skönt och få krypa ner i sängen och se på film :-) det har jag gjort mig förtjänt utav...!


Ps. Ibland måste man stanna upp och berömma sig själv också!! =D


Nu har jag bara en sak kvar och säga och det är, GODNATT!


Av Therese - 13 september 2010 12:40

Idag är det åter igen dags för en storstädning! Många av er funderar nog vad jag pysslar med eftersom jag skriver rätt ofta att jag ska städa. Men saken är den att jag är ganska lat av mig (spec vad det gäller städning) så ja det blir inte alltid gjort och sen har jag 4katter också som är expert på att "stöka" till :p men det är något man får räkna med när man har djur! Och jag skulle absolut inte vilja byta ut detta liv till djurlös... Aldrig!


Nej ska dra på lite musik och poppa loss lite medan man städar så blir det roligare!


I kväll blir det halv åtta hos mig och biggest loser OM jag städat klart vill säga. Annars ryker min tv tid :p

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards