Tessali

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Therese - 6 september 2010 21:20

Ska strax krypa ner i sängen, under mitt gosiga täcke och se på ett avsnitt av mannen under trappan! tyckte inte att serien var så bra, ärligt talat så sög den mest. Men kan ändå inte låta bli och fortsätta och titta! Är nyfiken på hur det slutar sen..


Ska även mummsa i mig lite godis, uups godis råttan är i farten =D sen blir det och borsta tänder och sova! Och förhoppningsvis drömma fina drömmar ^^



Ps .. Har varit lite osäker på om jag ska rösta eller inte. Men har nu bestämmt mig för att jag ska rösta! ^^ Vad jag ska rösta på har jag också kommit fram till =D

heja mig! Nu gäller det bara och ta sig i väg och fixa detta sen också ;) hihi..

Ska ni rösta? vet ni vad ni ska rösta på?

Av Therese - 6 september 2010 13:43

Fick ett tips av Tuula att införskaffa en "måndags lista" var lite skepptiskt till idén, men har nu tänkt om lite. Varför inte göra ett försök? är det inget för mig så är det väl bara och sluta :) se så smart jag är ibland? ;D


Idag är det måndag, så sant som att jag heter Therese och idag är jag glad för,


Fick lite besök på morgonen utav: Nina, Tony och Sandra. En stund senare kom också en killkompis, Jörgen.


Pappa förde över pengar till mig, så jag kunde köpa cigg! Jag vet att det är idiotiskt att röka och jag vet hur farligt det är. Men rökare är jag vilket fall ...


Avslutade en vänskap, Och det känns faktiskt väldigt bra! Jag avslutade vänskapen med henne helt och hållet pga, att hon stal bara en massa energi från mig som jag istället kan lägga på familjen, vänner som bryr sig och djuren <3


Halv åtta hos mig och Biggest loser Sverige: Idag klockan 19.30 börjar mitt absoluta favorit program halv åtta hos mig och sen efter det är det biggest loser, också väldigt bra program =)


Det var min måndags lista, hur ser eran ut? :D


 


Måndags listan har inget med bilden att göra, men tycker om denna

bild så den fick vara med på ett litet hörn ;)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards