Tessali

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Therese - 11 september 2010 21:46

Lördag idag..! Dock inte många timmar kvar innan denna lördag har passerat :) har haft en helt okej dag! Har umgåts med Nina och barnen mest hela dagen! Suttit ute och snackat skit ;-) och så blev det en härlig promenad. Även om det inte har varit varmt så har det ändå varit helt ok väder!


Har fått tvätten tvättad också, vilket behövdes! Hände en olycka :o någon av katterna hade använt min säng som kattlåda, uch det ogillas skarpt! TUR det finns en bra uppfinning för det, själva tvättmaskinen! Passade även på att tvätta lite andra kläder också.


Har även tagit i tu med disken, hade bildats ett litet berg :( också något som ogillas skarpt! Ska ha koll på loppisar, auktioner (?) och på www.lindenytt.se efter en bänk diskmaskin. Snacka om att den kommer bli min bästa vän :-D så otroligt trött på att handdiska allt :o speciellt när det är mycket disk...! Men det får gå.


Ja annars har det inte hänt så mycket :-) haft lång tråkigt nu på kvällen. Och inte finns det mycket och se på tv heller och fb har det varit väldigt dött i kväll :o passade på och titta på film då, Farsan :-) den är så otroligt rolig film..


Ska strax äta något, vet att jag inte borde äta såhär sent. Men nu fick det bli så :o ska äta lite rester från middagen! :-) det är helg så ibland får man fuska (a)

och till maten ska jag se filmen hipp hipp hora.! Var så länge sen sist. Så jag ska se den och minnas tillbaka ;-)


Ha en bra kväll. Ska ge mig nu!

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards