Tessali

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Therese - 7 september 2010 13:41

Solen skiner! :] det påminner nästan om en varm sommar dag! ja om man inte tittar ner på backen förståss och blir påmind om att hösten är här när man ser alla röd orange löven ligga fritt överallt! Men alla som har fantasi kan nog "se" det jag ser :]


Sitter här med lite färg på ögonbrynen! :) dom har varit ljusa ett tag nu, så jag tyckte det var dags och snygga till dom lite! Dock sket det sig när jag skulle plocka dom, råkade ta lite väl mycket på det ena =/ försökte ta ungefär lika mycket på det andra också men jag vet inte om det blev så bra! Återstå att se sen när jag skjölt ur färgen då syns ju ögonbrynen mer tydliga! Aja, ser det förjävligt ut så är det inte hela världen, det växer ut igen :p


Sen efter det har jag ingen aning vad man ska hitta på? promenerat, städa, diska och fixat mat har jag redan gjort :) inte för att man dör om man går en extra promenad, men känner inte för att göra det. Blir väl och se sista avsnittet av mannen under trappan!! ^^ inge mysig kvällsfilm iaf ;( så bäst och ta det på dagen....!


Nej ska försöka hitta på något att göra.. Kramar


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards