Tessali

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Therese - 10 september 2010 12:55

Ett stort grattis på din 7års dag : ) Hoppas att du får en mycket fin födelsedag!

Med en god tårta och fina presenter! Kanske får du något som du alltid har önskat

dig. Önskar så att jag kunde vara med och fira dig på denna idag. Mina tankar finns hos dig hela dagen ..! det lovar jag dig.


Ett stort grattis älskade lillasyster Sabina på din 7års dag!


  Se så söt hon är! :) hon är precis på väg och säga något när jag tog kort, så därför "gapar" hon..


Även om varken hon el någon annan i familjen läser min blogg, så tänkte jag ändå ge henne en bild, som jag vet att hon gillar! Nämligen Hello kitty <3 ngn gång kanske hon får chansen och se denna bild och då blir hon säkert glad...


 






Sabina, även om vi bråkar väldigt mycket så ska du veta att jag älskar dig enormt mycket! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlora dig!

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards