Tessali

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Therese - 1 mars 2011 13:56

Idag känner jag mig riktigt trött & orkeslös. Så med andra ord är det inge vidare bra dag idag! Saknar energi :/ så om någon har lite energi över, så skicka över lite.

=)


Måste snart försöka rycka upp mig. Det behövs dammsugas här hemma! Ser förjävligt ut :O och sen behöver jag fixa lite mat :) idag blir det inge avancerad

rätt. Det får bli hamburgare med mos =D gottit ..


Men först ska jag nog peta i mig en macka, har inte ätit sen 06.00 så magen börjar kurra rejält. Sen blir det en varm dusch..


När städningen och matlagningen är fixad så ska jag banne mig krypa ner under en filt & se på film :)


Roligare än såhär blir det inte ...


 

Saknar dig Farmor :'/





15/3 kommer jag berätta en sak


För er =)



Vissa anar, vissa kanske vet.


Medan andra vet inget =D



Vad ni än tror så säger jag inget


fören 15/3 :D

Av Therese - 1 mars 2011 12:14

Nej jag ska inte till sjukhuset själv (: är frisk som en nötkärna! Men sitter & tittar på det programmet på Tv på kanal 8! Jag tycker det är ett intressant & bra program.


Efter det blir det ett avsnitt på City akuten som också är ett väldigt bra program.


Skönt & koppla av en stund (: och inte göra ett skit, bara sitta & glo på Tv. Titta på Tv gör jag faktiskt inte så ofta. Har mina program jag följer och det är,


Familjen annorlunda

Halv åtta hos mig

Sofias änglar

Sjukhuset

City akuten


Jag har aldrig varit en Tv fantast! Jag följer mina program mycket, men mer än så blir det inte. Visst händer det att jag tittar på något med Micke om han ligger i soffan & tittar på något program tex :)


Finns ju de människor som fullkommligen lever för Tven! Jag lever mer för datorn =)



                  


Funderar på att spara pengar & sen köpa mig en ny bärbar dator. För den jag har har börjat krångla mer & mer :/ och det är inte kul. Så jag funderar på att ha denna som "spel" och pyssel dator och sen använda den nya självklart :D


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards