Tessali

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Therese - 25 mars 2011 11:42

Hade problem förut med & kolla hur mycket pengar jag ska få tillbaka på skatten el ev betala tillbaka som jag nämnde i ett tidigare inlägg ^^ men NU har jag fått hjälp med det av snälla Emma Jansson   tack! 


Behövde inte betala tillbaka & det känns väldigt bra. Men kommer inte få något tillbaka och det känns väl mindre kul men sånt e livet.


Klockan går på tok för fort. Måste göra mig i ordning för vid 13.00 kommer det en dam hit och hämtar mig! Ska på ju möte :-) hoppas det går bra! är lite nervös måste jag erkänna :/ 


Får berätta sen vad som blev sagt och hur det gick :0) bäst och dra


Av Therese - 25 mars 2011 07:00

  Suckar! Nu har jag betalt alla räkningar! Det känns väl skönt & ha det gjort men när man ser hur lite pengar som är kvar då är det inte roligt längre! Lär vara sparsam nu. No more impuls köp! Som jag brukar kunna vara bra på :P


Idag är det fredag & våffeldagen =D så idag kommer det käkas våfflor med älsklingen! Nämnde det för Micke i morse att det var våffeldagen idag och då blev han sugen på det. Så efter jobbet ska han se om han kan köpa hem ett våffeljärn då vi inte äger ett :( hoppas att han får tag på ett =D


Som sagt fredag & helg. Fyfan vad gött. Sova tills man vaknar, istället för och gå upp när klockan ringer samt få umgås en massa med killen <3 ÄLSKAR verkligen helgerna...


Just ja, idag ska jag på möte också =) får hoppas att det något & ha. Lite nervös är man. Men det blir nog hur bra som helst...


Btw bloggen har fortfarande inte gått i graven och ingen ny har gjorts. För jag har inte kommit på ett bra namn :/ försöker klura ut ett men det är svårt, spec när jag kommer på namn hela tiden som innehåller å,ä eller ö *suck* har ni förslag så säg till. Gärna något som har med gravid, bebis, sambo el dyl att göra. För det är ju det bloggen kommer handla om. Vill heller inte ha just gravid för bloggen ska passa sen när bebis e här med...


Trevlig helg ;*) måste dra



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards