Tessali

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Therese - 13 mars 2011 14:02

NU på tisdag 15/3 går jag in i vecka 12. Bebisen är beräknad 2 oktober   

Jag & sambon Micke är överlyckliga över detta + på stickan som jag gjorde

för ett bra tag sen. Detta är då hemligheten som jag burit på =) vissa har kanske

anat det, vissa visste om det och för vissa kom det som en chock!

Men SÅ ligger det till...


Kunde inte hålla denna hemlighet inom längre! Är "bara" i vecka 11. Men går som sagt in i vecka 12 till veckan som kommer. Så vad gör det om jag berättar nu?!


Skulle något allt förmodan gå snätt vilket jag naturligtvis hoppas att det inte gör,

så gör de det. Det är inget man kan hindra el få ogjort...


Men som sagt vad, man väntar inte på att något ska gå fel. Man väntar bebis!!

=)


/GLAD, STOLT, GRAVID TJEJ SOM ÄLSKAR SIN SAMBO MICKE <3<3<3

Av Therese - 13 mars 2011 12:24

 

Jag älskar dig Mikael Larsson,

mycket mer än du kan ana,

Tveka aldrig på det jag känner,

för mina känslor för dig är äkta,

Du är min trygghet,

Du är luften jag andas,

utan dig skulle jag känna mig liten & rädd,

utan dig skulle jag inte kunna leva,

för om man inte kan andas, så kan man inte leva,

Jag brukar smyg titta på dig, när du inget ser,

för du är så j*vla SÖT,

Du får mig att må bra, du får mig att le,

du får mig att vilja leva detta liv,

trotts alla motgångar i livet,

Jag vill verkligen dela mitt liv med dig,

nu

och

föraltid

<3

Jag älskar dig Micke...






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards