Tessali

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Therese - 31 mars 2011 08:02

Godmorgon bloggvärlden! 


Mamma, jag saknar dig så det gör ont inom mig :'/ 


Jag borde inte sakna dig. För du "bryr" dig knappt om mig i huvudtaget! Men ändå finns denna saknad och just nu är den förbannat stark. Jag HAR en mamma vid liv, jag HAR en mamma långt borta i från mig. Men ibland känns det inte som att du finns. Ibland tror jag att ett liv utan dig skulle vara lättare, än så som det är NU. Många gånger har jag tänkt tanken att jag skulle kunna säga upp kontakten med dig. Men varje gång denna tanke kommer upp till ytan så är det något som sätter stopp! jag kan bara inte. Även om jag tror det skulle vara det bästa.. 


Vi kan inte ändra på avståndet, för det är som det är. Du bor där och har inga planer på att flytta "hem" och jag bor här och har inga planer på att bosätta mig hos dig.. 


Men hade du vela varit en BRA mamma även om du bor 100tals mil bort så hade du brytt dig mer om mig. Skickat mer brev, försökt ringa, hört av dig mer på sms. Tagit vara på mor och dotter tiden när jag väl kommer över. Och framför allt HÄLSA på MIG! Men du gör inget


Det är JAG som får sköta allt. JAG som är DIN dotter. Ibland kan man tro det är tvärtom! ^^ 


Jävla skit också. Det gör så jävla ont! mitt hjärta blöder och tårarna rinner!


Skulle ha skrivit ett brev till dig och även skickat med en bild på bebis i magen så du hade fått se ditt barnbarn! Men VARFÖR skulle jag det? du bryr dig ändå inte.

OM du nu gör det, så visar du det på ett dumt sätt :( 

Fan orkar inte med detta... Vad ska jag göra?!




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards