Tessali

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Therese - 18 mars 2011 06:40

Godmorgon! =) Sa till Micke igår att jag kanske inte kommer upp & käkar frukost med han idag, utan sover vidare! och eftersom inte hunden kommer idag så kunde jag få sova vidare. Men ville gärna att Micke kommer in och säger hejdå och pussar på mig innan han åker. Och det lovade han att han skulle göra :)


Men vad tror ni händer? Jo jag känner mig jätte pigg och utvilad så jag får snällt gå upp iallafall. Käkade lite frukost och samtala lite med gubben innan han for i väg..


Nu sitter jag här och är 50/50. Är alltså pigg men ändå trött. Så vi får se om jag kanske kryper ner i sängen & drar täcket över mig och sover någon timme till eller om jag lyckas ignorera tröttheten och håller mig vaken...


Innan jag bestämmer hur jag ska göra så ska jag i allafall plocka undan lite saker. För idag kommer nämligen hyresvärden hit och ska titta på våra tapeter i lägenheten! Jag och Micke vill tapetsera om här hemma i alla rum förutom Tvrummet då tapeterna inte är fina. Alltså inte färgvalet utan nu syftar jag på flottiga väggar och tapeter som är förstörda :S så vi får se vad hyresvärden säger. Hoppas att han godkänner omtapetsering och kan hjälpa oss med det =)


Idag är det fredag hur som helst :) det kan väl ingen ha missat? och idag kommer jag få pengar =D eller det får ju alla som får pengar utbetalt den 18.onde Känns skönt att pengarna rullar in på kontot. Nog för det mesta av pengarna går till räkningar :/ men det är en annan 5:a! Lite pengar blir det över till lilla mig och då ska jag ev köpa en vårjacka =D och lite annat bra och ha..


Och i eftermiddag kommer världens bästa och gulligaste kusin Toffe hit. Han ska sova här i natt =D ska bli så kul att han kommer. Snacka skit, äta något gott och spela spel....


Ja annars händer det väl inte så mycket mer idag, inte vad jag vet om! :P


Trevlig helg!!



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards