Tessali

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Therese - 11 mars 2011 14:17

Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg & att solen lyser massor =) för nu är vi trötta på allt som har med vintern att göra. Vi vill ju ha vår, helst redan igår..


Är trött & skulle vilja ta en powernap en stund :) vore inte dumt. Men med tanke på vad klockan är så borde jag inte göra det. För maten ska fixas och så ska jag dammsuga av golvet & damma lite.


Sen vid 16.30 kommer min älskade hem. Längtar massor <3 en massa pussar till honom & självklart massa kärlek. Min fina Micke! du är mitt allt och lite till ;-)


Nähe här blir inga barn gjorda. Bäst och sätta fart. Och sen efter det kan jag ta en powernap :D som förtjänat..


Suckar, vill beställa massa vår & sommar kläder :D men största problemet är dessa pengar (som kommer in på kontot men försvinner innan jag hinner blinka)

Räkningar hit och dit. Sen är det inte mycket pengar kvar... Bläää..


Aja nu är det färdigtgnällt.. Trevlig helg :D


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards