Tessali

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Therese - 9 mars 2011 16:15

Träningen gick bra idag :) såhär efteråt känns det faktiskt väldigt bra och jag känner mig stolt över det jag har ådstakommit. I morgon bär det av till gymmet igen, sista gången för denna vecka! Jag & Elin har planerat att vi ska försöka träna 3ggr i veckan. Och det tycker jag är precis lagom!


Har precis avslutat en god middag som bestod av spagetti & köttfärssås. Det satt verkligen fint i magen :) så nu orkar man vara pigg & glad fram tills det är dags & sussa..


Snart kommer mitt hjärtegull hem <3 och då bär det av till Linde :) där vi ska göra en sak. Berättar som sagt den 15.onde tills dess, ha tålamod ;) även om det är svårt.. Det är lika svårt för mig som för er :P


Visst skulle jag kunna berätta nu också, men lika bra & vänta...


Efter Linde blir det lugnt. Glo på tv och käka semla kanske :D


Nej bäst & göra sig i ordning! så jag är redo och åka när Micke kommer hem.

Han hatar att behöva vänta :P


Av Therese - 9 mars 2011 09:20

Vaknade för en stund sen! Har sovit gott :) drömde dock  en mycket lustig dröm, men den var ändå väldigt fin. Dock ingen dröm man vill drömma när man har sambo. Men som sagt vad, det var bara en dröm! och verkligheten ser ut på ett annan sätt :) tacksam för det... 


Vid 10.00 tiden ska jag & Elin bege oss till stan & träna på gymmet. Om jag ska vara ärlig så är jag inte motiverad i huvudtaget! Helst vill jag bara skita i det. MEN nu ska vi inte ge upp så lätt. Vi ska dit, köra på och efter det pusta ut och berömma oss själva att vi faktiskt varit där trotts att det var jobbigt innan..


Efter träningen ska jag in på Ica. Ska köpa semlor :) haha. Vet att det låter förskräckligt nu. Först träna och sen trycka i mig en semla. Men det ÄR för att det

var semel dagen igår & då hade jag inte tillfälle & köpa en. Så nu ska jag banne mig köpa en! Synda eller ej ;-) men gott ska det bli. Blir min andra för i år :)


På eftermiddagen det vill säga 16.45 ska jag & sambon som vanligt i väg på ett hemligt äventyr :D varför? det får ni veta om exakt 6dagar. Då släpper jag hemligheten för alla!=) no more secrett (?) vet inte hur det stavas. Aja nåväl..


Nej nu ska jag blaska av håret i badkaret. För håret ser ut som ett fågelbo. Sen klä på mig lite kläder kanske :0) sen kommer Elin. Kaffedrickande och snacka skit. Sen dra i väg och träna..


Ett lycka till vore passande!


Ha en jätte fin onsdag och vad rädd om Er



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards