Tessali

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therese - 8 mars 2011 12:09

Vid 9.10 knackar det på dörren, där ute står en mycket glad liten flicka vid namn Wilma :) tösen jag skulle vara barnvakt åt när mamma Elin skulle på möte med Ams!

(Elin kom några sekunder efter att Wilma hade kommit) =)


Jag & Elin drack lite kaffe & snacka lite skit innan hon skulle åka.


När jag & Wilmisen blev själva så slog jag igång filmen, pippi långstrump! sen gick jag ut i köket & började städa. För det såg för jävligt ut rent ut sagt ^^


Efter en stund ville Wilma att jag också skulle titta på film, så det gjorde jag självklart :D bus, kurragömma blev det också vilket uppskattades!


En timme senare kom Elin & hämtade Wilma. Det hela gick jätte bra!


Har som sagt tagit mig ann om köket idag! Är nästan färdig. Och då har jag skrubbat rent alla skåpluckor och diverse. Sen blir det toan som ska få sig en omgång samt det övriga rummen! Bort med allt damm och skit nu..


Städhumöret jag plötsligt fått måste bero på det härliga underbara vädret =D


Men NU ska jag äta räksoppa (eller rättare sagt nudelsoppa med smak av räkor)

mumma...


Pusspånosen


 

Söt bild, inte för den har något med texten att göra MEN ändå ;)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards