Tessali

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Therese - 15 mars 2011 18:00

Kände för att skriva blogg, men nu så sitter man här & funderar på VAD man ska skriva. Fantasin är inte den bästa just nu :(


Dagen idag har varit helt okej. På morgonen hade jag Nina,Tony,Sandra och Elin på besök :) dracks kaffe och så blev det någon kaka också. Dock inte för min del. Men för barnen! ^^ en stund senare tittade Fredrik in och fick lite kaffe även han med..


Sen efter det bar det av till gymmet där Nina skulle träffa en tränare på gymmet och visa maskinerna m.m Hon ska nämligen börja träna   tycker hon är så duktig som tagit tag i detta! Nu kämpar vi på tillsammans :D heja heja..


När jag kom hem slängde jag in lite tvätt i maskin :) sen skalade jag potäter, fixade en sås och gjorde hemma gjorda köttbullar :D och det smakade ljuvligt kan ja säga. Fyfan vad gott det var! =)


Nu då? sitter i sängen och kikar runt på nätet. Sambon är i Rockhammar och kollar på en bil.. Funderar på att fixa lite i garderoben. Men just nu känner jag att jag inte har någon ork. Suck!


Får se vad jag ska hitta på härnäst :D



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards