Tessali

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Therese - 12 mars 2011 10:25

Idag är det lördag & strålande solsken ute =) blev riktigt glad när jag vaknade i morse & såg det fina vädret ute. Kanske våren är på gång snart? (hoppas det iaf)


Idag ska Micke umgås med Elins pojkvän John :0) dom ska hålla på med någon bil och så blir det säkert en tur på scootern! Så medans pojkarna har lite kvalitetstid för varandra så passar jag givetvis på att umgås med bästa Elin! =D


Vi ska gå igenom hennes kläder och se om det finns något hon kan tänka säljas till mig :0) för jag har verkligen super dåligt med kläder :/ och då passar det perfekt och köpa något/några plagg av Elin. Då får hon pengar & jag lite kläder...


OM jag nu hittar något som passar mig såklart ;-)


Ja annars händer det nog inte så mycket. Blir väl en lugn dag!


Igår spelade vi spel (monopol) btw. Det var till en början jag, Elin, hennes dotter Wilma och älsklingen. Sen efter en stund gick Wilma och lade sig. Så vi 3 fortsatte. Gick väl sådär för mig. Men det var kul...


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards