Tessali

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Therese - 20 mars 2011 09:01

Söndag idag & det känns förjävligt   i morgon börjar allvaret igen, älsklingen ska jobba. Samtidigt är det bra att han har ett jobb och gå till. Men samtidigt är det rätt surt också. För på veckodagarna ser man inte honom så många timmar och när väl helgen kommer så går den med rasande fart ^^ men så kan det vara. Säkert många som känner igen sig. Och med andra sidan är glad att han "bara" jobbar 07.00-16.00 hade nog kännts mer om han hade jobbat för och eftermiddag


Nog om det. För det var inte riktigt det inlägget skulle handla om :0) utan om vad vi pysslat med under denna helg. Både fredagen & lördagen var det fest. Det plockades fram glatt humör, dricka och musik! Berusad och fulla blidde människorna. Själv (gravid) fick hålla mig till läsk och alkoholfri öl. Det smakade gott i munnen! men kan ändå inte låta bli och känna mig lite avis på alla som kan festa :0) MEN festa är inte det viktigaste och jag skulle aldrig ta en droppe ens när jag är gravid eller göra abort för att kunna festa. No way! det är det inte värt. Att bebis ligger & gottar sig i magen och tittar ut sådär i september/oktober det ÄR värt ALLT. Alla nyktra helger & alla andra förbjudna saker...


Älskade unge - Även om jag aldrig träffat dig så älskar mamma & pappa dig redan. Du är älskad från första stund vårat kärleks barn <3 vi längtar efter dig!



Nu ska jag ta och hitta på något. Frågan är ju bara vad?!

Skulle behöva gå ut och leta efter Siggemannen som är spårlöst borta igen.

=/


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards