Tessali

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

¤ GRAVID <3

Av Therese - 13 mars 2011 14:02

NU på tisdag 15/3 går jag in i vecka 12. Bebisen är beräknad 2 oktober   

Jag & sambon Micke är överlyckliga över detta + på stickan som jag gjorde

för ett bra tag sen. Detta är då hemligheten som jag burit på =) vissa har kanske

anat det, vissa visste om det och för vissa kom det som en chock!

Men SÅ ligger det till...


Kunde inte hålla denna hemlighet inom längre! Är "bara" i vecka 11. Men går som sagt in i vecka 12 till veckan som kommer. Så vad gör det om jag berättar nu?!


Skulle något allt förmodan gå snätt vilket jag naturligtvis hoppas att det inte gör,

så gör de det. Det är inget man kan hindra el få ogjort...


Men som sagt vad, man väntar inte på att något ska gå fel. Man väntar bebis!!

=)


/GLAD, STOLT, GRAVID TJEJ SOM ÄLSKAR SIN SAMBO MICKE <3<3<3

 
 
Ingen bild

Carro

14 mars 2011 14:22

Nu vill vi se många magbilder under tidens gång. Vill se hur den växer och sen vill jag komma och känna på magen. Kramar

Therese

17 mars 2011 10:11

Vem Carro? känner flera så jag blev lite osäker om vem det kan vara. Magbilder kommer komma såfort jag börjat få en riktigt mage! Och komma och känna och klämma går också bra ;-)kramar

 
Ingen bild

flatonthefloor@live.se

14 mars 2011 14:54

hej !!!

grattis får ja säga till er båda gud va kul !!!!! va säger familjen om ett tillskott ??? se till o få den 2 okt.. för min mamma fyller den dagen .. mvh annelie

Therese

17 mars 2011 10:12

Hej Annelie! Tack så jätte mycket :) Det ska bli riktigt kul och jag är väldigt glad över detta. Alla är jätte glada för våran skull. Familj, släkt som vänner!
Hehe okej. Får väl se vad bebis vill komma ut för en dag! :P september eller oktober :DKram

 
Lyllan Blogglus

Lyllan Blogglus

14 mars 2011 17:35

Åh vad spännande =) Hoppas att allt går bra och grattis till er båda!

Kram

http://gasoline.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:13

Jajamensan! Riktigt spännande! Tackar /Therese & Micke

Kram

 
Felizia Korsberg

Felizia Korsberg

15 mars 2011 19:18

Måste bara säga grattis till graviditeten! Bebisar är ju bara för mysiga. Längtar tills man får en egen liten plutt :)

http://www.affepaffe.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:15

Tack så jätte mycket! :D jag ÄLSKAR bebisar. Så nu längtar jag verkligen tills när den vill komma ut och se dagsljuset!

Förstår att du också längtar =D

 
Anna

Anna

15 mars 2011 19:30

Grattis till graviditeten :)
Går något snett så är det för att bebisen inte var meningen att bli född, det är så man får tänka! :-) Själv är jag i vecka 33+2 så jag är väldigt mycket tjockare än vad du är nu :P, syns din mage? :)

http://mammananna.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:17

Tack! Och grattis själv...

Jag försökte tänka positivt under veckorna fram till vecka 12 :) att allt kommer gå bra osv.
Och det har gått hur bra som helst under tiden.
Har ju gått in i vecka 12, snart 13 redan :)
Så NU tror jag faktiskt på riktigt allt kommer gå bra! Annars är det väl som det är :( och då var det inte meningen att den skulle komma till oss nu!

Oh, vad härligt! Inte länge kvar tills sötnosen tittar ut då. Nervös för förlossningen? första el har du fler barn?
ska kika in på din sida snart.

Nej syns ingen mage här inte :( just nu ser jag bara tjock ut. Ungefär som jag ätit för mycket gott. Men det kommer väl?! =)

 
Klara och Juan

Klara och Juan

15 mars 2011 19:51

GRATTIS!

Läs gärna vårt inlägg (personlig tränare med inriktning på mammor). Och ställ gärna frågor angående träning och kost under och efter graviditeten =)

Lycka till!

http://unisextraining.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:18

Tack så jätte mycket!

Jag kikar gärna in på eran blogg och läser några rader! =)

Frågar om det är något..
Tackar

 
Kickan

Kickan

15 mars 2011 21:31

Grattis =)
Kul att du tänker bebis och inte att ngt ska hända, många som gör så när de inte är långt gången.

mvh

http://kickan90.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:20

Tack så mycket!

Jag känner en som tänkte hela tiden, oh nej jag kommer få missfall. Och nej jag vill inte få det m.m och till sist fick hon tyvärr missfall.
=/
Men jag har valt och köra åt det positiva hållet. Och tänkt hela tiden att jag kommer få bebis och att allt kommer gå bra och nu har det gått bra i snart hela 13veckor redan.
=)
Jag tror mycket på positiva önskningar & positiv energi :D

 
gravidakossan

gravidakossan

16 mars 2011 07:29

Jag berättade också för folk i v. 11. Det kommer gå bra ska du se. Själv är jag snart i v.33 Börjar närma sig för mig..

Grattis och Lycka till :)

http://gravidakossan.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:23

Lycka till när det är dags för förlossning! =)

Tack så mycket..

Jo men jag tror det kommer gå bra. Har ju gått in i vecka 12, snart 13 :P

 
Maja

Maja

16 mars 2011 10:59

Grattis! Va roligt!
Kram på dig!

http://tokmajas.bloggplatsen.se

Therese

17 mars 2011 10:24

Tack så mycket! =) det känns verkligen jätte kul. Kram på dej också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards