Tessali

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Therese - 2 december 2010 07:30

Jag & älsklingen kröp ner i sängen igår vid 23.00 tiden, sen låg & vi pratade en liten stund innan vi somnade tätt in till varandra! riktigt mysigt. Sov riktigt gott :) vaknade till någonstans mellan 03.00-04.00 av att jag var törstig, täppt i näsan och torr i munnen. Men orkade inte sträcka handen mot nattduksbordet där jag hade en flaska med vatten ståendes ;) men låg verkligen jätte skönt...


När klockan var 05.30 då ringde Mickes väckarklocka! var super trött så jag låg kvar i sängen en stund och försökte vakna till liv så gott det gick! När jag kom ut i köket möttes jag av att kaffet var påslaget och frukosten stod på bordet! Vilken fin kille han är ;-) Inte för att skryta men såhär brukar mina morgonar se ut nuförtiden =D


Vid 06.45 åkte Micke till jobbet och jag gick och hämtade täcket och kröp ner i soffan. Tittade på lite film och tog det lugnt! utanför fönstret i vardagsrummet såg jag när morgonen sakta men säkert tittade fram :) myspys! 


Blir nog ingen träning idag :( har fortfarande ont i ryggen. Men som tur är så är det på väg att bli bättre :) det gör mindre ont för var dag som går! så snart borde jag vara hela bra! och på det så har jag ont i halsen :S samt små snorig. Bläää! 


Jag är trött på detta. För jag vill faktiskt i väg & träna. Jag tycker det är jätte kul och otroligt skönt efteråt... Synd bara att jag faktiskt inte kan vara med nu :S el kan, kan jag väl. Men att gå där som en gammal tant är inte något jag vill :P


Funderar på att slänga ihop en sockerkaka idag & överraska min kille med ;-) dock har jag ingen sådan form som man ska ha. Men har där i mot en platt form som man kan göra kladdkaka i. Det kanske funkar?! :P ska prova..


Jag borde inte äta en ända liten bit. För det är inte helg! och jag har redan fuskat en massa! men kan inte låta bli :S får vara lite fusk i mellan åt nu under december månad. Men sen i januari ska jag kämpa på igen!


Nu ska jag ta och se på film . Sen ta ett varm bad :)






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards