Tessali

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Therese - 10 december 2010 17:10

Har redan knäppt min första bärs :) den var lätt drucken! Är inne på min andra. Blev sugen på öl när killen tog sig en för en stund sen. Vilken är eran favorit öl? respektive äcklig? Jag gillar det mesta ölen :-) men en favorit som alltid går hem är, svensk stark öl :D och det jag dissar är mörk öl i alla färger och former på flarror :P hehe.


Ska strax lägga mig bekvämt i soffan & se på tre kronor = nostalgi och käka chips :D

Har ni någon favorit serie?! Jag gillar tre kronor & rederiet (även om det inte går) sen är det lite allt möjligt :P som tex unga mödrar, ensam mamma söker, bonde m.fl ..


Längtar som en tok tills i natt .  Gissa varför? Jo för då kommer älsklingen hem.. Stup full och glad antar jag!


Ja nej ska nog bänka mig vid tre kronor... Ha en fin kväll. Glöm inte Idol ;-)

Av Therese - 10 december 2010 07:45

Jag vill gifta mig i kyrkan, även döpa mitt framtida barn där, jag tycker det kan vara mysigt och gå till kyrkan när det är skolavslutningar el dyl och jag älskar julen.

MEN det betyder inte att jag är kristen för det. Jag tror inte på gud el jesus! För mig är det obekripligt för jag har aldrig "sett" någon gud el jesus. Så hur kan man vara så säker på att dom finns?! och att det inte bara är historia?:o så därför tycker jag vi lämnar gudsnacket bakom oss!


Där i mot tror jag väldigt mycket på skyddsänglar och det övernaturligt :) Det kan låtas väldigt löjligt men det är min tro det!


Det finns kanske inte så mycket och säga kring ämnet mer än att min tro handlar om skyddsänglar samt övernaturligt. Och jag är långt i från kristen! Tror absolut inte på gud el jesus. För mig är det ett ända påhitt ^^


Jag är ledsen fall någon kristen läser min blogg och tar illa vid sig. Men jag kan inte hjälpa det. Men så känner jag!


 



Av Therese - 10 december 2010 07:15

Godmorgon världen!  Fredag idag, fyfan vad gött   Även om jag bara går hemma om dagarna så tycker jag ändå att fredagarna är favorit dagen på veckan! Det är något speciellt med den dagen! Sen spelar det ingen roll om jag har något planerat el ej..


För mig har fredagarna sett väldigt olika ut. När jag bodde hemma hos föräldrarna så fick man fredagsgott som betydde olika maträtter som tog lite extra tid att göra i ordning och så godis på det :-)


När man blev äldre så bytte man ut gullandet mot alkoholen så då var det supa som gällde! Alla fredagar var planerade i minsta detalj.. Man visste direkt när fredagen kom hur den skulle se ut. Skolan, stan (bolaget) hem och äta, vila, sminka sig, dricka en bärs och sen dra till en förfest. Dricka och mingla runt! Sen krogen! =)


Fredagarna nu, Har blivit rätt tråkig av mig! Syns aldrig ute på krogen, sitter sällan med en öl i handen! Nuförtiden sitter jag faktiskt hemma med en godisskål på bordet, lite tända ljus och i bakgrunden så går något ointressant TVprogram! ^^ sitter hemma som någon annan gravid hemmafru ;-) haha! Och nej jag är inte gravid ;-) men det skulle absolut inte vara något fel OM det vore så väl.. Hehe


Btw från sak till sak, sitter och tittar på halens hemsida! Jag är ingen tjej som älskar att bära klänningar! Går hellre i kjol eller byxor. Jag är heller ingen pojk flicka heller. Jag skulle mer än gärna gå i klänningar 24.7 oavsett vädret OM det inte vore för att jag är storbystad och hittar sällan en "normal" klänning. Oftast ÄR klänningarna sydda för alla med små booobs =( vilket är gör tråkigt. Jag har kikat runt i olika affärer men hittar ingen. Och sen har jag väl varit lite överviktig också så då har det inte blivit snyggt pga det heller. Men NU när jag tränar och äter sunt så har jag gått ner i vikt en del, så nu kanske klänningen skulle sitta snyggare över magen. Men boobsen är fortfarande ett problem. Men hur som helst hittade sjukt snygga på hemsidan, skulle vilja klicka hem alla! =) men nu har jag fel strl på boobsen och pengabrist så titta får jag nöja mig med. Men till sommaren då j*vlar.

Tänkte visa upp en klänning som jag absolut vill ha. Fanns många fler men denna får äran att visas upp

  Hitta en fin topp också --->  









Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards