Tessali

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Therese - 13 december 2010 07:51

Jag började skriva på dag 11 igår, trodde det skulle bli en enkel match att skriva om sina syskon! Men ganska snart körde jag fast och tillslut gav jag upp ^^ anledningen till att jag tyckte det var svårt och skriva om sina syskon är för att jag har rätt dålig kontakt med sammtliga syskon! Känner dom inte alls så bra som jag önskar att jag gjorde :S och det är faktiskt hemskt :(


Jag har hur som helst 5 syskon och alla dom är mina halvsyskon! Fast jag tänker aldrig på det, att jag inte har en ända syster som är min "riktiga" utan att dom bara är halvsyskon ^^ men så är det iaf...


Jag har två systrar i Sverige. Sanna och Helena heter dom :) Sanna är 19år och Helena är 18år :D mina 3andra systrar bor i Finland och dom heter Cecilia 17, Janica 13 och Sabina 7 :D


Så som ni märker så har jag ingen bror! Och det är faktiskt något jag alltid har saknat under min uppväxt! Självklart älskar jag mina underbara systrar. Men har alltid haft en längtan efter och få en lillebror ^^ Men det blev aldrig så.


Jag kommer inte skriva så mycket mer om mina syskon el så. Ni får istället fråga om ni undrar något :D








Av Therese - 13 december 2010 07:28

Godmorgon Godmorgon! :) Vaknade vid 06.30 precis som jag alltid gör under veckodagarna! Är extremt trött, så trött att jag skulle kunna spy :S det känns väldigt lockande att krypa ner under täcket & sova ett par timmar till. Men det är ingen bra idé. För då kommer jag bli pigg som en nötkärna och sen i kväll när Micke ska lägga sig då kommer jag sitta uppe ex antal timmar till, så snart har jag vänt på dygnet igen...


Helgen har varit helt OK. Även om jag mer el mindre fått tillbringat den själv. I fredags var Micke ute och festa :-) lördagen sov han bort mer el mindre hela dagen. Och igår ja vad gjorde vi då? tja inte mycket. Vi gick igenom lite av mina saker. Sorterade bort saker som ska slängas och ej..


Vi blir nämligen sambos nästa år :D och det känns så himla bra om jag ska vara ärlig. Det kommer bli sjukt bra! Ser verkligen fram i mot det. När flytten blir av det vet jag inte riktigt. Men troligen i slutet av mars! Om inget annat händer ;-)


Var hem till honom igår & hämtade lite saker. Bland annat alla hans dvd filmer. Nu pratar vi inte om 50tal, utan 250st kanske. Haha.


Så idag kommer jag ligga i soffan och se på film. Vet inte vilken jag ska börja med. Har plocka ut 5 filmer jag bara måste se ;-) resten tar vi en annan dag ;-)


Ska fixa lite mat idag också. Idag blir det kycklingpaj, kycklinggryta och pannkakor. =) alla rätter är enkla att fixa, samt att det går rätt fort så det får bli det idag :-)

Dels har älsklingen mat under jobbveckan och sen har han mat att äta när han kommer hem vid 16.30 :-)


Efter jobbet drar vi till han och hämtar lite mer prylar ;-)


Nej nu ska jag sluta babbla om Micke och se på tre kronor .. See yaa









Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards