Tessali

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Therese - 20 december 2010 15:32

Någon som vet en bra hemsida där man kan testa sina bilkunskaper, vägskyltar el dyl?! =) så vore jag väldigt tacksam för svar! Jag håller inte på med körkortet el något sådant. Men är ändå nyfiken och se om jag kan något.... Eftersom jag är bil intresserad lite smått, inte överdrivet mycket så skulle det vara kul och se om jag minns något från det kunskaper jag har lärt mig =) ibland när jag och Micke pratar om något så händer det att jag faktiskt vet vad han talar om, men ibland så fattar jag inget...


Så hemsida efterlyses ;)


 

Av Therese - 20 december 2010 14:00

Energin jag hade tidigare är som bortblåst :( det känns som att den här dagen kommer bli extremt långt! just nu sitter jag & räknar timmarna tills jag kan gå & sova :) det kommer bli otroligt skönt & sova! Behövs inga sömnpiller här inte. Kommer nog somna på två röda i kväll...


Ska strax fixa i ordning lite käk och sen blir det en dusch! Förhoppningsvis kanske man piggnar till lite :)


För nu är det riktigt jobbigt. Är trött och orkeslös att det värker i kroppen!

Skulle behöva en uppfriskande promenad, då kanske energin kommer tillbaka?!

MEN det är så förbaskat tråkigt att gå ensam & inte kommer Mickepicke vilja gå ut,

så han är det ingen idé att fråga när han kommer hem..


Får väl ställa mig på "balkongen" & ta en nypa luft ...


Det här duger inte, snälla energi kom tillbaka. Behöver dig mer än någonsin...


Btw idag blir det EV Storå & hämta hit pärlan :D hoppas det blir så....

För jag är fullkommligen förälskad :$ nu pratar jag inte om något djur

el så. Nej pratar om Mickes ljus blåa volvo. Jag tjatar typ varje dag på Micke,

och säger att jag älskar volvon, att jag älskar när Micke sladdar med den, att få åka i den m.m

Detta kunde jag aldrig tro skulle ske. Att jag skulle bli förälskad i en VOLVO ;)

Av Therese - 20 december 2010 11:52

Min första kyss, undrar om det är den allra första kyssen någonsin dom "menar" ? eller om man får avgöra det själv? Jag har ingen lust och skriva om den allra första kyssen. För det är inget & minnas ^^ 


Så jag tänker istället skriva om den allra första kyssen med Micke ;) och den kan jag tala om att den var riktigt underbar :) sådär som man vill ha det! Först en liten blyg och oskyldig puss och sen blev det en riktigt kyss! en riktigt 10poängare ^^ hihi. Det pirrade till i hela magen, eller rättare sagt i alla kroppsdelar ;P


Att kyssa Micke är som när ett barn får godis på helgerna! Underbara och man vill bara ha mer och mer :D


Av Therese - 20 december 2010 11:11

Tänkte skriva några dagar, så man kommer i kapp! Att det ska vara så himla svårt? Jag kan inte fatta det *mutter* så nu får det bli dag 14, 15 och 16 :-) sen får jag hoppas att jag ser till och skriver en dag varje dag så jag kan bli klar med denna j*vla lista.

;)


Mina drömmar,


Min största dröm just nu är att bli gravid :) att få bära ett barn 9månader i magen. Att få längta & vänta på att dagen ska komma, då jag får föda fram mitt barn. Att ha en liten knodd att ge kärlek till. Att få se den växa upp! attfå  berätta allt jag kan om livet.

Någon att krama om och visa uppskattning till... Jag längtar mer en någonsin..


Finna ett välbetalt el åtminstonne bra betalt jobb :-) som jag trivs på. Där jag kanske skaffar många nya "vänner" =) till och med några som man kan umgås med på tu man hand! Jobb = tjäna pengar, lägga undan en slant = köpa hus och resa ;)


Att det ska hålla mellan mig och Micke  ;) för det är med HAN jag vill dela allt detta och lite till med ;) 





Av Therese - 20 december 2010 11:03

Såg nu att dag 10 och 14 handlar om precis samma sak, kläder! ^^ det var lite otippat kanske   men det är väl bara och gilla läget ;)  


Hur som helst har blåa jeans, svart t-shirt med gråa dödskallar på, rosa vita strumpor med jordgubbar på, rosa trosor och en vit bh på mig ;) *intresse klubben antecknar*



 

Av Therese - 20 december 2010 10:01

Igår var det en väldigt jobbig dag :'/

Tårarna har runnit för kinden, 

Mitt hjärta känns som krossat glas,

Jag har tänkt och ältat det fram & tillbaka

och kommit fram till att jag fattade rätt beslut..


Min katt Kim (som kallades för Mimsan) har lämnat livet 

på jorden & befinner sig nu i änglarnas stad :'/ 

Jag älskar dig jätte mycket. Du får inte tro något annat.

Förlåt

Men gjorde detta för din skull. Du ska inte behöva må dålig längre.

Nu är du fri älsklingen min!..

Jag saknar dig otroligt mycket.

Jag vet att du har det bra där du är nu :)

Vi ses igen Mimsan

Det är så otroligt tyst utan dig här hemma,

saknar ditt mjauande,

saknar dina hyss ;)

men mest av allt saknar jag DIG.

Sov gott Kim, Mimsan <3


   

Världens finaste! <3

 





Av Therese - 20 december 2010 08:53

En ny vardag har anlänt. Micke är tillbaka på jobbet och kämpar sig igenom en ny lång arbetsvecka! Jag tycker han är jätte duktig som tar sig upp på morgonen när väckarklockan ringer. En annan lyckades ju mer el mindre alltid försova  sig. Även om det inte var stora förseningar, för jag kom nästan alltid i tid till jobbet ändå. Men det kunde handla om 10min... Uch, inte kul det inte och stressa satan för och hinna i tid..


Håller på att tvätta, har en 5-6 maskiner med tvätt som jag ska ta i tu med. Första maskinen blev klar nu :-) så jag ska strax hänga upp den blöta tvätten och så på med en ny maskin..


Har även gått igenom lite papper, eller rättare sagt mycket papper ^^ har papper till förbannelse! Och det är inte lätt och sortera dessa. För vissa papper kan jag anse att det inte är något och ha. Men om 1månad kanske det är värt guld och gröna skogar. För DÅ kanske man behöver just DET pappret som jag har slängt. Så det blir att spara på det fall att..


Det är nog så det blev med mitt deklations papper, att jag av misstag slängt det. Att jag tänkt att det inte är något och ha! Sen nu när jag sökte bostadstillägg så vad tror ni att jag behövde? Jo DET pappret ^^ men det löste sig sen iaf... Gött det :)


Funderar på att ha en "bakdag" idag =) tänkte baka bland annat scones (?) havrekakor och bullar. Det kan vara bra och ha lite gott hemma, om man får oväntat besök då kan det vara trevligt och ha något att bjussa på :-) även om vi dock sällan har besökare =( men fall att... Sen är det ju bra och ha något gott hemma fall suget plötsligt blir för stort ;)


Annars händer det väl inte så mycket! ^^ _ ^^ ska blogga i fatt iaf tänkte jag. Har ett nr från 30dagarna att skriva om, sen ska jag berätta om en tråkig sak som hände igår samt utse veckans el måndagens goding :D















Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards