Tessali

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Therese - 12 december 2010 07:46

Skulle ha skrivit dag 10 igår, men det blev som vanligt inte av att jag skrev :/ fy på mig. Så jag skriver dag 10 idag istället & kommer skriva om dag 11 sen också. Vill inte ligga efter en massa igen! Hoppas ni förstår vad jag menar ;-)


Det här hade jag på mig,


Blåa jeans,

Gråa raggsocker (är extremt frusen)

Svart t-shirt med gråa dödskallar (favorit toppen)

Ljus rosa fleese tröja (varm och skön)

Underkläder ;-)



Av Therese - 12 december 2010 07:24

Godmorgon  alla morgonpiggna människor :-) Vaknade strax innan 07.00 Försökte att somna om, för vem vill gå upp såhär tidigt på en söndag? Inte för att jag har nog jobb att gå till i morgon, men iaf. Låg kvar en stund, vände & vred på mig. Men somnade inte iaf och ju mer jag tänkte på att jag skulle somna om så ju mer piggare blev jag :o


Så jag gick upp iaf :-) har fixat lite kaffe och nu har jag landat framför datorn! blogga och läsa lite andras bloggar ska jag sysselsätta mig med nu! efter det ska jag göra degen till en köttfärspaj =D effektiv såhär på morgonen! ^^ blev sugen på den maträtten och nu när jag ändå inte har något för mig så kan jag lika gärna göra mat. Sen ska jag fylla diskmaskinen & starta den...


Om jag känner Micke rätt så kommer han sova ett par timmar till .. Förstår inte varför man ska sova bort hela dagen när man likagärna kan börja den tidigt? :D haha. Nej jag förstår honom också. Han jobbar 07.00-16.00 varje dag. Vilket gör honom rätt trött och på helgerna vill han sova ut...


Igår var jag & älsklingen i Storå =D den lilla hålan jag bodde i innan jag flyttade hit ut till vischan ;-) men trivs faktiskt som fisken i vattnet här i Gusselby nu :P


Vi beställde pizza från pizzerian i hyttan (den var jätte god) och sen gick vi in en snabbis på ica & handlade. Efter det drog vi hem till Micke & käkade...En stund senare kom Ted (mickes poolare) så vi umgicks med honom & drack lite kaffe! hände inte så mycket mer än så.... Lite senare kom det 3 killar och 2 tjejer :P så vi snackade lite skit med dom. Var faktiskt riktigt trevligt ;-) sen åkte vi hem till mig jag och Micke då...


Nej nu ska jag nog fixa den där pajen! Hoppas jag kan baka något mer. Men troligen inte :/ det mesta av ingridienserna är slut. Och bakgrejer köper jag inte hem, eftersom jag äter en nyttig diet :D


Blev ett färgglatt blogginlägg idag ;D men det är väl trevligt det med?!


 






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards