Tessali

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Therese - 5 december 2010 14:35

Fredagen kom & gick. Jag, älsklingen & Ted (Mickes kompis) åkte till Örebro. Först var vi in på biltema, första gången jag var in på det nya biltemea ;) var minst sagt jätte rörigt och hitta där inne. Men annars var det stort och fräscht.. Sen drog vi vidare mot Willys! Pojkarna fyllde sakta men säkert på sina kundvagnar. Själv tog jag det mest nödvändigaste. Blev lite sallad, schampo och lök. Så mycket mer blev det inte. När vi var klara åkte vi till Ikea ;) där pojkarna köpte korv m bröd. Sammanlagt köpte dom 12st :o haha. Jag käkade inget.


Lördagen Jag & älsklingen drog till mejk :) där köpte jag två stycken katthalsband (reflex) blötfoder, rengöringsmedel, golvmedel och hudkräm! När jag skulle välja hudkräm så råkade det finnas en del att välja på ;) så där testade jag Mickes tålamod. Vilket var väldigt kort. Haha! tillslut sa Micke att den luktar jätte gott och pekade på en  nivea flaska! Hmm undrar om han sa det enbart för att jag skulle välja den o sen gå? Hm killar och affärer går inte ihop ;) el *host* bara om det är bilaffärer som biltema. Kan inte påstå att Micke el Ted hade särkilt bråttom ut där i från... Hur som helst efter mejk blev det stan & bolaget där Micke köpte lite bärs xD sen åkte vi till Storå :) där han skulle fixa lite hemma hos sig. Jag fördrev tiden med och ligga på hans soffa och läsa en biltidning xD efter det drog vi till Ica och handlade bananer och jordnötter (?) nu undrar ni säkert vad som var tanken med dessa två sakerna?!  JO, vi skulle ju göra flygande jakob =) Hände inte så mycket mer. Var hos Nina o c/o drack öl och tittade på film..


Söndag Redan söndag =/ helgerna går extremt fort *ogilla* men så är det. Jag drog & tränade och det gick super bra. Micke drog till "jobbet" där han skulle fixa med en bil ;) nu sitter jag här och uppdaterar bloggen och dricker kaffe. Passar på att blogga lite och greja med sådant som inte blir av när jag är med Micke ;)


Nej nu ska jag tända ljus och dricka lite mer kaffe...!

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards