Tessali

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Therese - 21 december 2010 23:04

Jag saknar dig Sigge Bus! :/ tänker på dig hela tiden. Vart är du min fina kisse? ^^ jag antar att du är ute på äventyr & njuter av att få vara ute i det fria! Men önskar så att du kunde komma in en liten stund för att visa upp dig och kanske äta lite mat =) Jag lovar att du får gå ut igen. Bara du kommer in en liten stund...


Jag leverhoppet! Jag vet att du kommer hem igen, jag vet att det inte var sista gången jag såg dig, dagen du försvann! <3


Såfort jag hör någon mjaua så får jag för mig att det är du som sitter utanför min dörr och vill komma in. Och varje gång blir jag besviken när jag märker att det inte var du! =(


Snälla Sigge Bus, kom hem!!!!!!!


Och snart är det jul... Vill inte fira den utan dig ;( vill unna dig massa gott =)


 

Av Therese - 21 december 2010 08:21

Sitter & kikar runt på tradera =) en himla bra sida måste jag säga! ^^ nu kanske det låter som att det är första gången jag är där, men så är inte fallet! Jag har hängt på denna sida i något år. Har vunnit och sålt saker där .. Senast igår vann jag en sak ;) 


Letar med ljus & lykta efter en snygg nyårs klänning el möjligen en fin tunika! =) skulle vara kul och glänsa upp lite just en dag som på nyår ^^ men problemet är den att jag hittar inget som känns sådär wow =( visst finns det mycket snyggt. Men alltingen kostar klänningen multum + frakt (känns onödigt dyrt då) eller så är det yttepytte smått upp till, och eftersom jag råkar ha lite större byst så skulle jag aldrig komma i den =/ uch vad deprimerande! 


Ska leta vidare ^^ kanske dyker just den där klänningen upp som jag verkligen vill ha. Vad glad jag skulle bli. Kjol el ett par schyssta leggins går också bra =)


Idag ska jag försöka ta mig i kragen & åka till gymmet & träna lite =) skulle vara välbehövligt! Har inte tränat på över 1vecka igen :o så jag borde mer än väl åka iväg. Skulle vara skönt också. MEN motivation och energin är ju inte på topp direkt. Känns som det MER handlar om "måste" än viljan! =( aja får se HUR jag GÖR... Än är det typ 2timmar kvar .


Drömde i natt att min älskade Sigge kom hem! Skulle öppna yttedörren och där satt han mager, frusen, hungrig och rädd! Blev verkligen överlycklig för att han hade kommit hem :) äntligen skulle jag slippa få vara orolig. Sigge blev jätte glad för och vara hemma och inne i värmen!


Fan att det bara var en dröm!!!!!


Nej detta duger inte, måste sätta fart och göra något vättigt! ^^ :D vad det nu skulle vara?! :o










Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards